۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش برهانی بازیکن اسبق استقلال در خصوص رویارویی استقلال و ذوب آهن گفت: به نظر من بازی زیبا و هیجان‌انگیزی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و مطمئناً برای برد بازی خواهند کرد.

غیبت تیام به ضرر استقلال است

به گزارش  خبرورزشی ، استقلال امروز در حالی مقابل ذوبآهن قرار میگیرد که هواداران این تیم امیدوار هستند تا تیم آنها در اصفهان نتیجه خوبی گرفته و در بازی برگشت هم با شکست دادن این تیم اصفهانی راهی مرحله بعد شوند. با آرش برهانی در خصوص تقابل استقلال و ذوبآهن صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.

*نظر تو درباره بازی امروز چیست؟

به نظر من بازی زیبا و هیجانانگیزی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و مطمئناً برای برد بازی خواهند کرد. تیم امیر قلعهنویی روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و از طرفی شفر هم شناخت خوبی روی فوتبال ایران پیدا کرده و حالا به خوبی ذوبآهن را میشناسد. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و این به کیفیت فنی مسابقه کمک میکند.

*فکر نمیکنی ذوبآهن با استفاده از بازیکنان بلندقامت و ضربات ایستگاهی دوباره به استقلال ضربه بزند؟

الان شفر شناخت زیادی از ذوبآهن پیدا کرده و مطمئناً مقابل تاکتیکهای این تیم راهکارهای لازم را در نظر خواهد گرفت. باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

*شانس صعود استقلال بیشتر است یا ذوبآهن؟

هر دو تیم شانس دارند و از حالا نمیتوان چیزی را پیشبینی کرد. حتی با انجام بازی رفت هم نمیتوان پیشبینی کرد چه تیمی صعود میکند ولی من امیدوارم امروز اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد.

*فکر نمیکنی استقلال خستهتر از ذوبآهن است؟

به هر حال استقلال در فینال جامحذفی بازی کرد و شاید این موضوع تأثیرگذار باشد.

*غیبت تیام باعث نخواهد شد تا استقلال در خط حمله دچار مشکل شود؟

تیام یک مهاجم خوب و حرفهای است که در استقلال جا افتاده است و مطمئناً غیبت این بازیکن در این بازی حساس به ضرر استقلال است. با این حال این را هم باید در نظر گرفت که استقلال بازیکنان خوبی دارند که میتواند جایگزین تیام شوند.

*در مورد تمدید قرارداد شفر چه صحبتی داری؟

او تغییرات مثبتی را در تیم ایجاد کرد و طبیعی بود که باشگاه این مربی را حفظ کند. امیدوارم شفر فصل بعد استقلال را قهرمان لیگ کند و استقلال در آسیا هم موفق باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی