نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها مهدی كیانی هافبك دفاعی و كاپیتان تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در زادگاهش روستای ملوسان از توابع شهرستان نهاوند (استان همدان) مشغول ریكاوری روحی است. او در مورد شرایط این باشگاه در فصلی كه گذشت، به ما گفت: «همه دیدند كه چه اتفاقاتی رقم خورد. من چه باید بگویم؟ هواداران تراكتورسازی از تیمی كه داشتند، ناامید شدند و متأسفانه ما نتوانستیم برای آنها بهترین فصل ممكن را رقم بزنیم.»

كیانی: هیچ حرفی برای دفاع از خود نداریم

به گزارش خبرورزشی ، كیانی اضافه كرد: «البته از ابتدای فصل و با توجه به محرومیت تراكتورسازی از جذب بازیكن هم مشخص بود قرار است چه بلایی بر سر این تیم بیاید ولی یحیی گلمحمدی در ابتدای فصل واقعاً زحمت كشید اما او را كنار گذاشتند. سائلام سرمربی تركیهای هم آدم خوبی بود ولی نتایج خوبی با او نگرفتیم و شرایطمان بدتر هم شد. هیچ حرفی برای دفاع از خودمان نداریم.»

كیانی افزود: «من هم شنیدهام كه برخی از بازیكنان تراكتورسازی از دست هواداران ناراحت هستند و حتی میخواهند از تیممان بروند اما انشاءا... همه در تیم بمانند و فصل آینده، یك تیم خیلی خوب داشته باشیم. بازی برای تراكتورسازی افتخار است. من در تمام این مدت همدرد هواداران بودم و دعا میكنم در فصل آینده هم افتخار خدمت به این تیم و هواداران را داشته باشم. اگر قسمت بود كه بمانم، دو برابر این فصل زحمت میكشم و تلاش میكنم تا طرفداران تراكتورسازی از من راضی باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی