۰
جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری، ششم آبان‌ماه در نیوکمپ برگزار می‌شود.

جهان، چشم انتظار اولین کلاسیکو 2018

به گزارش خبرورزشی، این واقعیت تلخ باید پذیرفته شود که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید نیمی از جذابیت‌های لالیگا از بین رفته است؛ این مسئله حداقل به لحاظ آماری و دوئل‌های فردی برابر لیونل مسی در بارسلونا کاملا قابل لمس و جدی است، چرا که تقابل رئالی‌ها با کاتالان‌ها در طی فصل‌های اخیر درگیر چالش بزرگ دو ابر ستاره بزرگ جهان فوتبال شده بود تا سهم آن دو و نقششان در ال‌کلاسیکوها بعضا بیش از نبرد تیم‌هایشان باشد.
جهان، چشم انتظار اولین کلاسیکو 2018

این اولین ال‌کلاسیکوی رئال مادرید پس از سال‌ها برابر بارسلونا بدون کریستیانو رونالدو است! در فصل‌های گذشته در زمان مشخص شدن تاریخ ال‌کلاسیکوها طرح‌های احتمالی و برنامه‌های این دو ابرستاره بر وسط دایره ریخته می‌شد و از احتمالات درخشش آن‌ها سخن به میان می‌آمد، اما در فصل جاری چندان حساسیتی نسبت به این دیدار نشان داده نمی‌شود، چرا که ریزش شدید مخاطبین با حضور کریستیانو رونالدو به سری‌آ رقم خورده است.

جهان، چشم انتظار اولین کلاسیکو 2018

سیاست جالب لالیگایی‌ها برای جان دادن دوباره به نبرد رئال مادرید و بارسلونا در این مقطع کاملا هوشمندانه است! استفاده ابزاری از نام رونالدو و جلب کردن توجهات به رئال بدون کریستیانو! قطعا با مصاحبه‌های این روزهای بازیکنان دو باشگاه برخورد کرده‌اید که دائما از نام رونالدو و حتی زیدان صحبت به میان آورده‌اند تا به اصطلاح با بلیط آن‌ها برای خود بازارگرمی به‌وجود بیاورند.

ایوان راکیتیچ در ارتباط با ال‌کلاسیکو رئال مادرید را بدون رونالدو قابل نفوذ می‌خواند، مسی شخصیت رئالی‌ها را بزرگ‌تر از یک بازیکن خطاب می‌کند، لوپتگی خلاء رونالدو و زیدان و دستاوردهایشان را تحسین‌برانگیز مطرح می‌کند، راموس اتحاد تیمی را برتر از نام ستاره‌ای چون رونالدو به میان می‌آورد، مودریچ از دل‌تنگی برای کریستیانو صحبت می‌کند، والورده نبود کریستیانو در ال‌کلاسیکو را برای تیمش یک نکته مثبت و برای دو تیم یک فقدان توصیف کرده است، پیکه همسو با مسی شخصیت پیروزی‌طلب مادریدی‌ها را پیش روی خود می‌بیند و رونالدو را تنها یک سرباز می‌خواند تا همه و همه با به راه انداختن چالش ال‌کلاسیکو خوب یا بد بدون رونالدو باز هم بتوانند ریزش مخاطبین بازیکن‌محور را جبران کنند و برای هواداران کنجکاوری به وجود بیاورند!

جهان، چشم انتظار اولین کلاسیکو 2018

از نگاه فنی بسیاری از کارشناسان حالا با دقت بیشتری به رئال مادرید خیره خواهند شد، چرا که برای آن‌ها این یک آزمون بزرگ است؛ آیا واقعا مادریدی‌ها به رونالدو وابسته بوده‌اند؟ جواب این سوال عصر یکشنبه ۶ آبان به‌دست خواهد آمد؛ نتیجه‌ای که می‌تواند حتی برای بلوگراناها در راستای دنیای پس از مسی به راهکارهایی برساند! اگر بخواهیم از این زاویه به ال‌کلاسیکو بنگریم، متفاوت از دنیای پرحاشیه تبلیغاتی و جنجال‌های فردی، باید در انتظار ال‌کلاسیکوی بی‌نهایت جذابی باشیم! چرا که چالشی جدید در راه است! نبرد رئال مادرید حقیقی با بارسلونای حقیقی! چرا که دیگر ابرستاره‌ها قرار نیست نبض کار را در دست بگیرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی