۰
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای سپیدرود و ملوان، این بازی که در انزلی برگزار می شود یک جنگ حیثیتی و مهمتر از همه، ماجراجویی بزرگ برای روحیه بهتر است.

به گزارش خبرورزشی، ملوان و سپیدرود این بار بر اساس قرعه کشی جام حذفی، در حالی به مصاف هم می روند که هیچ کدام حال و روز خوبی ندارند.
وضعیت سپیدرود که مشخص است و این روزها این تیم، علی کریمی را در قامت مالک و سرمربی به عنوان مسکن آورده تا شاید راهی برای عبور از بحران پیدا کند.
در نقطه مقابل ملوان این روزها با فرهاد پورغلامی نیز در اوج نیست. ملوان در رقابت های لیگ یک، کارش را با 6 امتیاز منفی شروع کرد اما هنوز این تیم جا نیفتاده و نتایجی هم که گرفته تعریفی ندارد.
برای سپیدرود و ملوان، این بازی که در انزلی برگزار می شود یک جنگ حیثیتی و مهمتر از همه، ماجراجویی بزرگ برای روحیه بهتر است.
مسلما هیچ کدام از این دو تیم دوست ندارند بازنده این بازی بزرگ باشند و علی کریمی هم که برای نخستین بار به عنوان سرمربی به انزلی می رود، می خواهد کارش را به نحو احسن انجام دهد.
در آن سو اما ملوانی ها هم که فصل گذشته در رشت، علی نظر محمدی سرمربی وقت سپیدرود و شاگردانش را شکست دادند و سپیدرود را از جام حذفی کنار زدند، در انتظار حضور علی کریمی و تیم او در انزلی هستند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی