نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی هم می‌توانست مثل بسیاری دیگر خیلی راحت از کنار میکسدزون بگذرد یا بایستد و ضمن تعریف و تمجید از تماشاگران و مدیران پرسپولیس همه چیز را نزد خبرنگاران گل و بلبل جلوه دهد، اما چنین نکرد.

به گزارش خبرورزشی ، سیدجلال حسینی بدون شک یکی از بهترین الگو‌ها برای کاپیتان‌های فوتبال ماست. یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال کشورمان که نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های پرسپولیس داشته است.
او پس از پایان بازی حذفی مقابل نود ارومیه حرف‌هایی زد که بوی گله و گلایه می‌داد. سیدجلال به عنوان یک کاپیتان وظیفه خود دانست ناراحتی منشا، رادوشوویچ، خارجی‌ها و حتی بازیکنان داخلی را بابت مشکلات مالی به گوش مسئولان رسانده و سربسته بگوید: «آقای گرشاسبی به گروه پشتیبانی باشگاه بگویید حواسشان را جمع‌تر کنند و...»
او نمی‌خواست موضوع را باز کرده و از مشکلات و گرفتاری‌های مالی خارجی‌ها حرف بزند، اما سعی کرد غیرمستقیم منظورش را بیان کند، اما شاید شاه‌بیت انتقادات کاپیتان پرسپولیس متوجه تماشاگران پرسپولیس می‌شد. آنجایی که به هواداران پرسپولیس هشدار داد گول خورده‌اند! فریب نتایج پرسپولیس را خورده‌اند که برای تماشای بازی حذفی به استادیوم آزادی نرفته‌اند تا مشوق جوان‌تر‌های تیم شوند. جوان‌تر‌هایی که در صورت نرسیدن امید عالیشاه و در غیاب حسین ماهینی و... باید مقابل ۱۰۰ هزار هوادار با استرس برابر السد قطر بازی کنند.
سیدجلال حسینی به عنوان یک بازیکن باتجربه پیچش مو می‌دید و از هوادارانی که فقط مو دیدند گلایه کرد. او می‌خواست به همه یادآوری کند که پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین شرایط خود قرار داشته و در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیاز به حمایت بیشتری دارد.
سیدجلال حسینی هم می‌توانست خیلی راحت از کنار میکسدزون بگذرد یا بایستد و ضمن تعریف و تمجید از تماشاگران و مدیران پرسپولیس همه چیز را نزد خبرنگاران گل و بلبل جلوه دهد، اما چنین نکرد.
کاپیتان باتجربه پرسپولیس از کلام و رفتار برخی همبازیانش متوجه شد یک چیزی مطابق میل پیش نمی‌رود. پرسپولیس از آن پرسپولیس همیشگی برابر نود ارومیه فاصله گرفته و این در فاصله پنج، شش روز مانده به بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند خطرناک باشد.
سیدجلال حسینی باید خونسرد و بی‌رودربایستی مسئولان و هواداران پرسپولیس را قبل از بازی حساس مقابل السد به خود می‌آورد و البته امیدواریم توانسته باشد چنین کند.
نکته آخر آن که سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان می‌خواست کاری کند بقیه بازیکنان پرسپولیس هم صدای او را بشنوند. بعضی اوقات نیاز است که کاپیتان به جای سرمربی با بازیکنان صحبت کند و این بار به نظر می‌رسید سیدجلال سوای هواداران و مدیران قصد داشته بازی نه چندان خوب همبازیانش را نیز به آنان یادآوری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی