۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال با خبرورزشی همکلام شد.

به گزارش خبرورزشی، با محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال، در مورد عملکرد آبی‌پوشان و همین‌طور بازی پیش روی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به صورت تلفنی به گفتگو نشستیم.
* عملکرد استقلال در بازی اخیرش چطور بود؟
بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. باید به هر دو سرمربی تبریک گفت. اما نکته حائز اهمیت زمین بازی بود که خیلی بی‌کیفیت بود. با احترام به تیم‌های لیگ دو و سه، زمین ورزشگاه تختی در حد لیگ دو و سه هم نیست چه رسد به لیگ برتر فوتبال کشور! در مورد بازی هم باید گفت: با وجود پایین بودن کیفیت چمن، اما دیدار استقلال و سایپا پرافت و خیز بود و حتی می‌شود بر آن نام بازی تیرک‌ها را گذاشت! همان‌طور که دیدیم هر دو تیم حملات زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند و امیدوارم استقلال در ادامه به همین عملکرد خوب خود ادامه بدهد.
* نظر شما در مورد بازیکنان جوان استقلال چیست؟
دو تیم پرسپولیس و استقلال یکی به خاطر محرومیت و دیگری به دلیل مصدومیت بازیکنان، از جوان‌ها استفاده می‌کنند. مطمئناً باید به آن‌ها بیشتر بها داد و همان‌طور که شاهد هستید در دو هفته اخیر آبی‌ها به کمک جوان‌های‌شان موفق بوده‌اند. سیدحسین حسینی هم یکی از جوانان تأثیرگذار تیم است و بعد از مدتی دوباره به ترکیب بازگشت. با این که در دقایق ابتدایی با جو بازی آشنا نبود، اما در ادامه کمک زیادی به پیروزی تیمش کرد.
* پرسپولیس- السد؛ نظر شما چیست؟
این یک بازی ملی است. امروز رنگ‌ها معنایی ندارند و تمام مردم باید تیم ملی که حالا به نام پرسپولیس است را حمایت و تشویق کنند. بعد از پاس که قهرمان آسیا شد، این پتانسیل وجود دارد که دوباره قهرمان شویم. با حمایت هواداران که یار دوازدهم تیم هستند می‌توانیم به فینال آسیا برسیم.
* شما نیز به ورزشگاه می‌روید؟
امروز در اردوی پرسپولیس حاضر می‌شوم و به همراه دیگر پیشکسوتان قرار است به بازیکنان و کادر فنی روحیه بدهیم. اگر علی‌آقا (پروین) صلاح بدانند به ورزشگاه هم می‌رویم و از نزدیک شاهد پیروزی پرسپولیس خواهیم بود.
* و، اما حرف آخر...
ابتدا در مورد استقلال نکته‌ای را بگویم؛ مطمئن هستم آن‌ها روز به روز بهتر می‌شوند و در هر نقطه از زمین با کیفیت کار خواهند کرد. شنیدم برخی هواداران در دفاع استقلال دغدغه و نگرانی دارند، اصلاً این‌طور نیست، دفاع آبی‌ها شامل مدافعانی باتجربه است که برای تیم ملی هم کار می‌کنند؛ آن‌ها عملکرد خوب و هماهنگی دارند. در مورد پرسپولیس و مصاف حساس امروزشان هم می‌گویم آرزوی قلبی‌ام قهرمانی این تیم در آسیاست. تیم برانکو می‌تواند با همین بضاعت موفق باشد و اگر به این خودباوری برسند و به دلیل تک‌گل بازی رفت غرور نداشته باشند می‌توانند مردم ایران را در پایان امشب خوشحال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی