نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گادوین منشا از انگیزه‌های متفاوت خودش برای بازی مقابل السد حرف زد و گفت: آن‌ها خیلی خوب می‌دانند که بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مقابل یک صد هزار نفر هوادار ما چقدر سخت است و با هر رنگی بازی کنند ما می‌بریمشان.

به گزارش خبرورزشی،  گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس مقابل الدحیل و در بازی برگشت مقابل این تیم قطری با گلزنی اش موجبات صعود سرخپوشان را به نیمه‌نهایی مهیا کرد هر چند که این بازیکن در دقایق اولیه بازی رفت پرسپولیس مقابل السد یک شانس گلزنی صد درصد را از دست داد با این وجود گادوین منشا از انگیزه‌های متفاوت خودش برای بازی برگشت مقابل السد حرف می‌زند.
* از فرصتی که در دقایق ابتدایی بازی رفت به شکل عجیبی از دست دادی شروع کنیم!
باور کنید آن لحظه خیلی سریع اتفاق افتاد، اما آن صحنه فقط یک اتفاق بود صحنه‌ای که قرار نیست در هر بازی تکرار شود ضمن اینکه گل نزدن جزئی جدا شدنی از یک مهاجم نیست و ممکن است برای هر بازیکن و مهاجمی اتفاق بیفتد.
* در بازی برگشت گل می‌زنی؟
گلزنی وظیفه یک مهاجم است ضمن اینکه هیچ مهاجمی هم از گلزنی بدش نمی‌آید. هدف اصلی ما صعود و راه یافتن به فینال است، اما باور کنید هیچ مهاجمی نمی‌تواند منکر این موضوع شود که از گل زدن در بازی برگشت نیمه‌نهایی بدش می‌آید. من هم هنوز طعم شیرین گلزنی در مقابل الدحیل و بازی برگشت مقابل این تیم را فراموش نکرده‌ام و دوست دارم با گلزنی مجدد در لیگ قهرمانان دوباره آن خاطره خوب را برای هواداران تیم‌مان زنده و به نوعی نوستالژی‌ام را تکمیل کنم.
* السدی‌ها قصد دارند به خاطر بردشان مقابل استقلال در بازی رفت با این تیم مقابل پرسپولیس هم با پیراهن زرد به میدان بروند!
(می‌خندد) این‌ها همه تلقین و به نوعی خرافات است. هر بازی هم با بازی دیگر فرق می‌کند. السدی‌ها هم به نظرم با این روش خواسته‌اند به خودشان یک جور‌هایی قوت قلب بدهند، اما آن‌ها خیلی خوب می‌دانند که بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مقابل یک صد هزار نفر هوادار ما چقدر سخت است و با هر رنگی بازی کنند ما می‌بریمشان. من اطمینان دارم مانند بازی برگشت‌مان با الدحیل هواداران ورزشگاه را تبدیل به دیگ جوشانی برای السد خواهند کرد و در چنین فضایی مطمئناً شرایط برای ما بهتر شده و شرایط کاری برای السد بسیار سخت و دشوار خواهد شد.
* اما آن‌ها ژاوی و گابی را در میانه میدان دارند!
ژابی و گابی هافبک‌های خوبی هستند، اما فراموش نکنید در خط هافبک ما هم کمال و نوراللهی هستند که واقعاً هافبک‌های خیلی خوبی هستند و حتماً می‌توانند از عهده مهار دو بازیکن بزرگ خط میانی السد برآیند و با بستن راه ارتباط خط میانی با خط حمله حریف کار تیم قطری را یکسره کنند. از سوی دیگر باید این را هم در نظر بگیرید که تیمی مانند پرسپولیس با همین بازیکنان فعلی به این مرحله رسیده بنابراین بازیکنان ما هم بازیکنان کوچکی نیستند و قادرند مقابل بهترین تیم‌ها و سرشناس‌ترین بازیکنان بهترین نمایش را ارائه دهند.
* در فینال کدام تیم را برای تیم‌تان حریف بهتری می‌دانی؟
اجازه بدهید بعد از رسیدن به فینال در این خصوص حرف بزنیم، چون قبل از آن شاید حرف زدن از حریف تیم فینال خیلی حرفه‌ای نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی