نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد نه فقط تیم فوتبال پرسپولیس.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج بعد از حضور در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس و صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جا دارد ابتدا به آقای گرشاسبی تبریک بگویم و معتقدم همه مردم ایران خوشحال هستند، چون این تیم با هیچ به فینال رسید. امروز ایران به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و این تنها پرسپولیس نبود.
وی افزود: امیدوارم این خوشحالی ادامه پیدا کند و این تیم به سمت قهرمانی برود، امروز هشتاد میلیون ایرانی خوشحال هستند و به همین دلیل من به رختکن رفتم و از بازیکنان تشکر کردم.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چگونه ممکن است بازی فینال در ورزشگاه آزادی برگزار نشود، گفت: ۸ اتفاق باید رخ بدهد که فینال را در تهران برگزار کنیم، وگرنه این بازی باید در کشور ثالث برگزار شود، البته امضایی که فدراسیون فوتبال داده و ما هم تعهد دادیم، به شکلی است که باید حتما شرایط برای برگزاری فینال فراهم شود.
وی تأکید کرد: پرسپولیس باید حمایت ملی شود و به همین دلیل هم در خدمت آقای گرشاسبی بودیم و به صعود این تیم اعتقاد داشتیم که این اتفاق هم افتاد.
وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان وجود دارد یا خیر، گفت:‌ باید روی این مسئله بحث کنیم و فعلا چیزی مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی