نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه نود برای دومین هفته متوالی از تلویزیون پخش نشد تا ابعاد جدیدی از اختلاف فردوسی پور و مدیران شبکه سه نمایان شود.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که قرار بود برنامه ۹۰ بعد از یک هفته غیبت، دوشنبه شب این هفته دوباره روی آنتن برود و حتی سؤال پیامکی این برنامه هم در کانال‌های مختلف ورزشی منتشر شده بود، اما حدود ساعت ۲۱ دوشنبه شب به طور رسمی اعلام شد این برنامه برای دومین هفته متوالی پخش نخواهد شد. بلافاصله در کنداکتور شبکه سوم سیما هم تغییراتی صورت گرفت و سریال دلدادگان از ساعت ۲۲:۲۰ پخش شد و از ساعت ۲۳:۱۵ هم برنامه مخاطب خاص روی آنتن رفت.
این اتفاقات در حالی رخ داد که عادل و تیمش از ظهر دوشنبه مشغول ساخت قسمت‌های مختلف برنامه ۹۰ بودند تا بعد از یک هفته غیبت، با دست پر برگردند. مصاحبه از ملی‌پوشان فوتبال بعد از بازی با بولیوی، گزارش ویژه از اردوی پرسپولیس قبل از بازی برگشت با السد، آیتم ویژه‌ای از مرحوم بهرام شفیع از اولین روز اجرا در برنامه ورزش و مردم تا آخرین اجرا در این برنامه و... قسمت‌های مختلفی بودند که فردوسی‌پور آن‌ها را آماده پخش کرده بود و قصد داشت برنامه سه ساعته‌ای را روی آنتن ببرد.
اما پشت پرده عدم پخش این برنامه برای دومین هفته متوالی چه بوده است؟ اخبار تأیید نشده حاکی از تنبیه عادل فردوسی‌پور توسط مدیران شبکه است! روابط عمومی شبکه ۳ در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ بعد از اینکه هفته گذشته این برنامه پخش نشد و همچنین به دلیل استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه‌های خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه ۹۰ برای دومین هفته متوالی هم پخش نخواهد شد!
این ادعا در حالی مطرح شد که در یک هفته گذشته هیچ مصاحبه‌ای از عادل فردوسی‌پور و دیگر همکارانش در برنامه ۹۰ در رسانه‌ها دیده نشد و مشخص نیست منظور مدیران شبکه ۳ از رفتار خلاف عرف عادل چیست! ماجرا از این قرار است که هفته گذشته کنداکتور شبکه ورزش خالی بود و عادل توقع داشت به جای پخش دیدار انگلیس و اسپانیا از شبکه سوم سیما، این مسابقه از شبکه ورزش پخش می‌شد و برنامه ۹۰ هم طبق روال معمول روی آنتن می‌رفت. ولی این اتفاق نیفتاد و بازی فوتبال از شبکه سوم پخش شد تا اعتراض و ناراحتی عادل را به همراه داشته باشد. البته مسئولان ورزش شبکه سوم سیما مدعی هستند به عادل گفته بودند برنامه ۹۰ را می‌تواند از ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد و بعد از پخش بازی انگلیس و اسپانیا روی آنتن ببرد که به گفته آنها، فردوسی‌پور با این پیشنهاد مخالفت کرده بود! هرچند دوستان و نزدیکان عادل تأکید می‌کنند او حاضر بوده برنامه را با تأخیر و با پیشنهاد جدید مسئولان هم روی آنتن ببرد ولی لحظاتی قبل از پخش بازی فوتبال، کنداکتور شبکه سوم سیما دوباره تغییر کرده و بعد از فوتبال، برنامه دیگری جایگزین ۹۰ شده بود!
مدیران شبکه سوم سیما در طول هفته از عادل می‌خواهند با انجام مصاحبه‌ای با روابط عمومی این شبکه درخصوص اتفاقات هفته گذشته و عدم پخش برنامه ۹۰ بگوید این اتفاق عادی بوده و مشکل خاصی میان آن‌ها رخ نداده است که این پیشنهاد مورد قبول فردوسی‌پور قرار نمی‌گیرد و او تا صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه راضی به مصاحبه در این خصوص نمی‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا ساعت ۲۱ کنداکتور شبکه سوم سیما تغییر کند و برنامه ۹۰ از پخش این شبکه حذف شود. عادل بعد از اینکه متوجه می‌شود برای دومین هفته نمی‌تواند برنامه اش را روی آنتن ببرد، به همکارانش که از صبح در حال تولید قسمت‌های مختلف این برنامه بودند خسته نباشید می‌گوید و البته تأکید می‌کند، چون دوشنبه آینده تقارن دارد با شب اربعین، قطعاً برای سومین هفته متوالی برنامه پخش نخواهد شد و بعد از آن به سرعت راهی منزلش شد. او دیروز ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ درست در لحظاتی که خبر عدم گزارشش در بازی پرسپولیس و السد در فضای مجازی در حال پخش شدن بود، در دانشگاه صنعتی شریف کلاس زبان تخصصی صنایع داشت و با چهره‌ای خندان به تدریس مشغول بود و هیچ آثاری از ناراحتی در چهره اش دیده نمی‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی