نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای ابراز امیدواری کرده تا دیدار این تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال شرافتمندانه برگزار شود.

به گزارش خبرورزشی، و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعد از حماسه‌سازی دو باشگاه اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در سال‌های 2007 و 2010 که با شکست مدعیان فوتبالی غرب و شرق آسیا تا مرحله فینال هم ادامه پیدا کرد و منجر به حضور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان هم شد تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان سومین تیم ایرانی ادامه دهنده مسیر نمایندگان اصفهانی شد تا شاهد حضور سومین تیم ایرانی در فینال این رقابت‌ها باشیم.

در این مسیر بدون شک رسیدن به فینال آن هم در چنین تورنمنت فشرده و سنگینی کار ساده و راحتی نیست و احتیاج به ماه‌ها برنامه ریزی و تلاش دارد و کوچکترین اشتباهی می‌تواند همه اندوخته یک باشگاه و یک تیم فوتبال را هدر دهد.

در این شرایط خوشحالیم که نام فوتبال باشگاهی ایران برای سومین بار از سال 2007 به بعد در فینال لیگ قهرمانان آسیا شنیده می‌شود و امیدواریم که در سال‌های آینده با تقویت فوتبال باشگاهی باز هم شاهد حضور نمایندگان کشورمان در مرحله پایانی این مسابقات باشیم.
امیدواریم که شادی عمومی علاقمندان به تیم پرسپولیس بهانه‌ای برای یکسان کردن کفه ترازو در رقابت‌های لیگ و اهدای امتیازی مضاعف به هواداران تیم رقیبشان در بازی دو تیم استقلال و سپاهان در روز جمعه چهارم آبان نباشد و دو تیم بدون هیچ پیش زمینه ذهنی از داوری این مسابقه به دیدار یکدیگر بروند ودرکمال عدالت در داوری, تماشاگران آبی و طلایی شاهد یک بازی جوانمردانه فقط در درون زمین مسابقه و نه در بیرون از مستطیل سبز باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی