نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز‌هایی که کادر فنی تیم ملی در قطر بود، میزبان به خوبی از آن‌ها پذیرایی کرد به شکلی که مسئولان تیم ملی می‌گفتند این‌قدر که در قطر آن‌ها را تحول می‌گیرند و مورد توجه هستند، در ایران به آن‌ها توجه نمی‌شود.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی ایران اردوی نهایی خود را در کشور قطر برگزار می‌کند؛ همان‌طور که پیش‌بینی‌‎ می‌شد. کی‌روش امارات را هم در نظر داشت ولی آن‌ها اعلام کردند از بازی‌های دوستانه تیم ملی میزبانی نمی‌کنند. از سویی هزینه اردو در قطر برای تیم ملی بسیار سبک‌تر بود. به همین دلیل کارلوس کی‌روش و خراطی مدیر اجرایی تیم ملی بعد از بازی با ونزوئلا در دوحه ماندند تا از وضعیت زمین‌ها، هتل و همین‌طور ورزشگاه‌های قطر بازدید کنند. تیم ملی قرار است طبق برنامه از روز ۲۶ آذر تا ۱۲ دی اردوی نهایی خود را در قطر برگزار کند و سپس با یک پرواز چارتر راهی ابوظبی شود تا در جام ملت‌ها به میدان برود.
کارلوس کی‌روش قبل از بازگشت به تهران از کمپ اسپایر، دو سه ورزشگاه و همین‌طور هتل‌های شهر دوحه بازدید داشت. تیم ملی طبق برنامه روز ۱۰ دی در دوحه با تیم ملی قطر بازی می‌کند و احتمالاً دیدار‌های بعدی هم با لبنان و فلسطین خواهد بود. ایران برای انجام بازی‌های دوستانه به کشور‌های زیادی نامه فرستاد ولی فقط قطر، لبنان و فلسطین چراغ سبز نشان دادند.
تاج به کی‌روش گفته بود هرچه سریع‌تر تکلیف اردو را مشخص کنند و سرانجام این کار صورت گرفت. در روز‌هایی که کادر فنی تیم ملی در قطر بود، میزبان به خوبی از آن‌ها پذیرایی کرد به شکلی که مسئولان تیم ملی می‌گفتند این‌قدر که در قطر آن‌ها را تحول می‌گیرند و مورد توجه هستند، در ایران به آن‌ها توجه نمی‌شود! مسئولان فدراسیون قطر از لحظه ورود کی‌روش و تیم ملی به این کشور واقعاً پذیرایی خوبی از تیم ملی داشتند و در زمان بازدید‌های کادر فنی هم تا توانستند بهترین خدمات را در اختیارشان قرار دادند.
کی‌روش و خراطی بعد از انتخاب قطعی قطر برای اردوی نهایی، این کشور را ترک کردند و به ایران بازگشتند. آن‌ها روز چهارشنبه وارد کشور شدند و از روز پنج‌شنبه دوباره کار خود را در پک آغاز کردند.
تیم ملی قبل از اردوی نهایی خود چند روز هم در تهران تمرین می‌کند. تیم ملی چند روز پیش از ۲۶ آذر اردوی آماده‌سازی خود را در تهران آغاز خواهد کرد و این زمان مناسبی است تا مسئولان سری به ملی‌پوشان بزنند و از وضعیت آن‌ها مطلع شوند. با وجود اتفاقات اخیر وزیر ورزش و دیگر مسئولان در تمرین تیم ملی حاضر نشدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی