نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می‌گوید تیمش پس از رسیدن به گل، به خوبی ذوب‌آهن را کنترل کرده است.

منصوریان فقط به زمان نیاز دارد

به گزارش خبرورزشی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پس از برتری یک گله برابر ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و حریف را کنترل کردیم. در نیمه دوم تمرکز را از دست دادیم و خوش‌شانس بودیم که آن‌ها به گل نرسیدند. در ادامه نیز بازی را کنترل کردیم و فرصت به حریف ندادیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم قدرتمندی است و مربی جوان و صاحب سبکی آورده است که می‌تواند به این تیم کمک کند. من از همه بازیکنانم ممنونم، زیرا جزو باشرف‌ترین فوتبالیست‌های ایران هستند. آن‌ها با دریافتی ۱۵ درصد تلاش می‌کنند و وقتش است که باشگاه قدر آن‌ها را بداند.

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: وقتی هر مربی هدایت یک تیم را قبول می‌کند به چهار هفته زمان نیاز دارد تا خوب عمل کند. حریف در نیمه اول ضعیف‌تر از قبل عمل کرد، اما منصوریان فرصت می‌خواهد تا این تیم را بسازد و به طور قطع این تیم قوی‌تر خواهد شد. منصوریان مربی خوبی است که تنها به زمان نیاز دارد.

تارتار درباره پیشنهادش از فولاد خوزستان گفت: در وضعیت اقتصادی کشور ما مجانی کار کردن سخت است. بازیکنان ما زحمت زیادی می‌کشند، اما اگر جدا شدند جای تعجب نیست، زیرا پول زیادی نگرفتند. دریافتی کادر فنی کم بوده است و من ریالی پول نگرفته‌ام و همین الآن می‌توانم قراردادم را فسخ کنم، اما بازیکنانم را دوست دارم و می‌خواهم در پارس جنوبی بمانم. با توجه به تغییر مدیرعامل منطقه آزاد، اخباری داریم که مدیرعامل جدید مجموعه به شدت پی‌گیر دریافتی ما است و امیدواریم که مشکلات ما زودتر حل شود.

او در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی از بازی حذف شود، تیمش استحقاق پیروزی را داشت یا نه تصریح کرد: پنالتی جزوی از بازی است و ما خوب بازی کردیم و حریف را کنترل کردیم. بازی سختی بود که در خانه حریف به پیروزی رسیدیم و دو بازی ما مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است که قدرت مقابله برابر تیم‌های بزرگ را داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی