نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس در انتقاد به سیاست های سرمربی تیم ملی گفت: مگر کی روش شرایط موفقیت را ایجاد کرده است؟ با کدام بازی و کدام سبک بازی می‌خواهد قهرمان آسیا شود؟

به گزارش خبرورزشی ، حمید درخشان در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس با این تیم در مورد خصوصی سازی پرسپولیس گفت: اداره پرسپولیس کار سختی نیست و در میان پیشکسوتان باشگاه افراد زیادی هستند که هم فوتبالی و استخوان خورد کرده باشگاه هستند و هم تحصیلات مدیریتی دارند. مهم این است که عزم جدی برای فروش پرسپولیس وجود داشته باشد و پیشکسوتان توانایی مالی خرید باشگاه را داشته باشند. این مسائل حل شود مدیریت و اداره پرسپولیس کار سختی نیست.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها عنوان کرد: بازی‌های حریفان را که نگاه می‌کنم پیشرفت خوبی داشتند و به سرعت در حال حرکت هستند و با این شرایط کار خیلی سختی داریم ولی با توجه به پتانسیل بالای تیم ملی امیدوارم به قهرمانی برسیم.

وی در مورد اینکه امیدی به موفقیت تیم دارد عنوان کرد: اگر کی‌روش در جام ملت‌ها نتیجه گرفت به نظرم باید 10 سال دیگر قراردادش را تمدید کرد ولی مگر شرایط موفقیت را ایجاد کرده است؟ با کدام بازی و کدام سبک بازی می‌خواهد قهرمان شود؟ گزارشگر دقیقه 20 بازی می‌گوید خدا کند داور زودتر سوت را بزند. وقتی 2 تا پاس به هم نمی‌دهیم با بازی دفاعی می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم؟ کدام حریف تدارکاتی را آوردیم که چیزی یاد بگیریم؟ همه حریفان ما برای یاد گرفتن به ایران آمدند و با دمپایی آمدند و با دمپایی رفتند. در کدام بازی تدارکاتی توانستیم 3 گل به حریف بزنیم؟ اصلا چنین چیزی نداشتیم. با تیم‌های ضعیف بازی می‌کنیم و روی اشتباها آنها یک گل می‌زنیم تا رنکینگمان بالا برود. چرا از باخت می‌ترسیم و با تیم‌های قوی بازی نمی‌کنیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی