۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ می‌گوید به‌دلیل نزدیکی تیم‌ها در بالای جدول احتمالاً در پایان فصل لیگ برتر انگلیس قهرمان باید 105 امتیاز داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، لیورپول موفق شد با شکست ولورهمپتون در خانه حریف صدر جدول لیگ برتر انگلیس را حفظ کند و در آستانه کریسمس جایگاه نخست خودش را به منچسترسیتی ندهد.

یورگن کلوپ پس از تمجید از عملکرد تیمش درباره گل‌های لیورپول گفت: «هر دو گل ما از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسید که فوق‌العاده بود. قبل از بازی می‌دانستیم که ضربات شروع مجدد هم می‌تواند در این بازی تعیین‌کننده باشد چون با آنالیزی که داشتیم می‌دانستیم که در این دیدار 6، 7 یا 8 موقعیت گلزنی نصیب‌مان نخواهد شد، بنابراین باید روی ضربات شروع مجدد حساب ویژه‌ای باز کنیم. بازیکنان ما در این دیدار تمرکز واقعاً بالایی داشتند، بنابراین با شایستگی در این بازی سخت به برتری دست یافتیم.»

کلوپ همچنین درباره میزان امتیازی که برای قهرمانی لازم خواهند داشت هم بیان کرد: «نمی‌‌دانم یک تیم برای قهرمانی در این فصل به چند امتیاز نیاز دارد. همه از من درباره اوضاع می‌پرسند، ما در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستیم و در چهار دوره اخیر لیگ برتر تیمی که در کریسمس صدرنشین لیگ بوده، در نهایت به عنوان قهرمانی رسیده است، اما پرسش اینجاست که آیا همیشه رقابت همانند این فصل نزدیک بوده است؟ تیم‌های دیگر هم شنبه بازی می‌کنند و فکر می‌کنم در کریسمس سه یا چهار تیم بیش از 40 امتیاز داشته باشند که این واقعاً استثنایی است. برای قهرمانی احتمالاً نیاز به 105 امتیاز در پایان فصل است. پیش از این به این موضوع توجهی نداشتم و حالا هم توجه نمی‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی