نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید درخشان به خبرورزشی گفت: من تجربه شخصی ندارم، اما مثل بقیه مربیان، چیز‌هایی شنیده‌ام و می‌دانم اتفاقات بدی در حال وقوع است.

به گزارش خبرورزشی، درگیری‌های پشت پرده بین برخی پیشکسوتان باشگاه با مصاحبه‌های سریالی و تند بهروز رهبری‌فرد، عیان شد. با حمید درخشان کاپیتان تیم پیشکسوتان در این مورد به صحبت پرداختیم. او گفت: «اصلاً دلم نمی‌خواهد وارد مقوله اختلاف بین پیشکسوتان شوم، چون معتقدم این اتفاقات در دل خود، بحث‌های خوبی ندارد. همه پیشکسوتان باشگاه قابل احترام هستند و برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند. اگر قرار است قراردادی بسته شود، باید برای همه یکسان باشد. نباید عدالت را فراموش کنیم. البته کسی که بیشتر بازی کرده، ارج و قرب بیشتری دارد، اما معتقدم بزرگ‌تر‌ها باید وارد عمل شوند و با صحبت‌های‌شان، این بحث‌ها را جمع و جور کنند.»

او در مورد شایعه سرمربیگری‌اش در پیکان، افزود: «بله، این شایعه واقعیت دارد و من هم جزو کاندیدا‌های پیکان هستم. اگر شرایطی فراهم شود، خوشحال می‌شوم بتوانم کمک کنم، چون معتقدم پیکان یکی از بهترین تیم‌های لیگ ایران است، اما دچار اتفاقات عجیب و غریبی شده و شاهد یک‌سری رفت و آمد‌ها بودیم. فکر می‌کنم این تیم با اضافه کردن یکی، دو بازیکن می‌تواند حریف گردن‌کلفتی برای دیگر تیم‌ها باشد.»

درخشان همچنین افزود: «چند باشگاه از لیگ یک نیز با من صحبت کرده بودند، اما خودم قبول نکردم، چون در لیگ یک، شرایط خاصی حاکم است و هر مربی نمی‌تواند آن‌جا کار کند.»

او در نهایت به موضوع پیش‌بینی و اتفاقات حاشیه‌ای آن در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: «این وضعیت در فوتبال ایران فاجعه است. البته من تجربه شخصی ندارم، اما مثل بقیه مربیان، چیز‌هایی شنیده‌ام و می‌دانم اتفاقات بدی در حال وقوع است. متأسفانه آدم خیلی مسائل را به چشم می‌بیند، اما چون سند و مدرکی نیست، نمی‌تواند ثابت کند. امیدوارم مسئولان مربوطه ورود کنند، چون تا جایی که من می‌دانم، وضعیت خیلی بد است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی