نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد کاشانکی به خبرورزشی گفت: از تمامی قهرمانان و بزرگان خواهش می‌کنم از حرف و حدیث‌ها دست کشیده و برای اسحاق انرژی مثبت ارسال کنند.

به گزارش خبرورزشی، اگرچه هیچ رفاقت و زمینه قبلی دوستی با اسحاق نداشت، اما به حکم انسانیت پیش‌قدم کار بزرگی شد و پنج‌شنبه گذشته خیلی‌ها را دور هم جمع کرد تا در یک کار خداپسندانه شرکت کرده باشد. محمد کاشانکی نیاز به معرفی ندارد. او به آن اندازه در این رشته محبوب هست که توانست پنج‌شنبه گذشته علاقه‌مندان به این رشته را یک بار دیگر زیر یک سقف جمع کرده و کاری انسان‌دوستانه را انجام دهد. اگر چه راضی نبود! چراکه انتظارش بسیار بیشتر از آن چیزی بود که رخ داد، البته جو حاکم بر این اتفاق را نیز بی‌تقصیر در این موضوع نمی‌دانست. همان جوی که خیلی‌ها را بر سر یک دوراهی قرار داده چراکه هنوز برخی‌ها باور ندارند که موضوع اسحاق واقعیتی است که دارد اندک‌اندک سلامت یک قهرمان را به مخاطره می‌اندازد. محمد به گفته خودش دلی و بر اساس یک اعتقاد قلبی این کار را انجام داد و اصلاً هم برایش مهم نیست که دیگران در این باره و در خصوص این کار بزرگ چه می‌گویند و یا چه خواهند گفت. او تنها به وظیفه انسانی خودش عمل کرد و از این کار خود نیز راضی است.
* هدف شما از انجام این کار چه بود؟
واقعیت این است که من این کار را کاملاً دلی انجام دادم. من هیچ زمینه رفاقت و دوستی قبلی با اسحاق نداشتم و تنها سر یک جلسه عکاسی همدیگر را دیدیم و دیگر از آن موقع به بعد در فضای مجازی گاه و بیگاهی با هم صحبت می‌کردیم.
* چگونه در جریان بیماری اسحاق قرار گرفتید؟
برای اولین بار یکی از دوستان نزدیک به اسحاق این موضوع را به من گفت و آن شب، شب خیلی بدی برای من بود. باور کنید در همان شب خودم را به جای اسحاق گذاشتم و به هزار و یک چیز فکر می‌کردم. بپذیرید که بیماری سرطان مغز استخوان (سارکوما) خیلی ناراحت‌کننده است.
* برخورد‌ها را این روز‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید؟
راستش برخورد‌ها خیلی متفاوت است. یکسری از افراد این موضوع، یعنی بیماری اسحاق را باور کرده و یکسری هم هنوز باور نکرده‌اند که امیدوارم آن‌ها نیز در ادامه راه با ما هم‌مسیر شوند چراکه خیلی زود دیر می‌شود!
* استقبال از مراسم روز پنج‌شنبه چگونه بود؟
باور کنید انتظار ما بسیار بیشتر از این حرف‌ها بود. ما فکر می‌کردیم جمعیت استقبال‌کننده بیشتری در این مراسم شرکت کنند که متأسفانه این‌گونه نشد. اما همان تعدادی هم که آمدند کار‌های بزرگی انجام دادند. برخی از آن‌ها به رغم اینکه نیازی نداشتند، اما خرید کردند و این همان قسمت خوب برنامه پنج‌شنبه بود.
* چقدر پول جمع شد و چه میزان آن به عنوان همراهی به اسحاق تعلق می‌گیرد؟
فکر می‌کنم نزدیک به ۵۰ میلیون تومان در آن روز پول جمع شد که پس از کسر مبلغ اصل جنس، مابقی به حساب اسحاق واریز خواهد شد.
* چقدر این حرف و حدیث‌ها روی مردم تأثیرگذار بوده است؟
من فکر می‌کنم این حرف و حدیث‌ها روی مردم عادی هیچ تأثیری نداشته است چراکه این حرف‌ها خاص ما بدنسازهاست وگرنه مردم ما فوق‌العاده مهربان هستند که به دفعات هم بزرگی خود را ثابت کرده‌اند.
* در جریان آخرین وضعیت اسحاق هستید؟
بله، ما در همان مراسم پنج‌شنبه با اسحاق به صورت تصویری صحبت کردیم، اگرچه آن فضا، فضای مناسبی برای بیان مشکلات اسحاق نبود، اما باید این را بگویم که اسحاق شیمی‌درمانی سنگینی را در پیش دارد و دکتر معالج او گفته است به لحاظ جسمانی بسیار ضعیف خواهد شد، اما خوشبختانه، چون اسحاق جوان و قوی است درصد خوب شدن او بسیار بالاست که امیدوارم این اتفاق هم بیفتد و اسحاق دوباره سلامتی کاملش را به دست بیاورد.
* بیشترین نیاز اسحاق این روز‌ها چیست؟
بیشترین نیاز اسحاق در این روز‌های سخت فرستادن انرژی مثبت توسط ما آدم‌هاست. ببینید چوب و سنگ، استخوان آدمی را می‌شکند، اما حرف، دل آدم را خرد می‌کند. البته این را هم بگویم که شکستگی بر اثر اصابت چوب و سنگ راه علاج دارد، اما شکستن دل علاجش به این راحتی‌ها نیست. چندی پیش لایوی را از اسحاق دیدم که خیلی ناراحت شدم. او در آن لایو می‌گفت اگر می‌خواهید کمک نکنید نکنید، اما انرژی منفی هم ندهید.
کاشانکی: یکی از ۵ قهرمان برتر مسترالمپیا خواهم بود!
* چرا مباحث مربوط به اسحاق این روز‌ها کمرنگ شده است؟
من هم در خصوص این موضوع همین یکی، دو روز پیش با یکی از بچه‌ها صحبت می‌کردم. اسحاق کسی بود که نوزاد این ورزش است. یکی از قهرمانان رشته ماست. در حقیقت اسحاق فرزند خانواده پرورش اندام است، اما نمی‌دانم چرا این روز‌ها آن‌طور که باید و شاید دوستان کنارش نیستند. ما نباید اجازه بدهیم روند درمان اسحاق متوقف شود و خیلی از کار‌های دیگری که انجام آن‌ها وظیفه ماست.
* موافق هستید از این موضوع فاصله بگیریم؟
بله، موافقم.
* محمد کاشانکی این روز‌ها مشغول چه کار‌هایی است؟
راستش را بخواهید به دنبال گرفتن ویزای یکی از کشور‌های اروپایی هستم تا بتوانم برای مسابقات کانادا اقدام کنم، مسابقاتی که قرار است اردیبهشت و خرداد سال آینده برگزار شود، اما به موازات آن‌ها وکیل گرفته و به دنبال اخذ ویزای آمریکا نیز هستم تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های مسترالمپیا در سال ۲۰۱۹ نداشته باشم.
* مگر مجوز حضور در رقابت‌های مسترالمپیا را دریافت کرده‌اید؟
من در جدول حضور در رقابت‌های مسترالمپیا ۷ امتیاز دارم و چنانچه بتوانم در طول سال ۲۰۱۹، ۷ یا ۸ امتیاز دیگر هم از مسابقات معتبر بگیرم آن‌گاه می‌توانم در رقابت‌های مسترالمپیا شرکت کنم. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در سال ۲۰۱۹ روی استیج رقابت‌های مسترالمپیا ظاهر شوم.
* برای کسب تجربه در آن مسابقات شرکت خواهید کرد؟
خیر، می‌روم تا خیلی از واقعیت‌ها را ثابت کنم چراکه بعد از مسابقات حرفه‌ای کره بسیاری از واقعیت‌ها برای من اثبات شد. در همان مسابقه سرداور رقابت‌ها خطاب به من گفت با برطرف کردن یک‌سری جزئیات می‌توانم در زمره ۵ نفر برتر رقابت‌های مسترالمپیا باشم.
* نگران وضعیت سلامت خودتان نیستید؟
نه، من چندان نگران وضعیت سلامت خودم نیستم چراکه من همواره سعی کرده‌ام از محصولات داروخانه‌ای سالم، مجوزدار و استاندارد استفاده کنم. شعار هم نمی‌دهم، این واقعیت زندگی من است. اما در ادامه پاسخ به همین سؤال شما باید بگویم نگران سلامت جوانان عزیز کشورم هستم. نگرانی از این بابت که آن‌ها حاضرند برای رسیدن به یکسری از اهداف خود دست به هر کاری بزنند که امیدوارم هر چه زودتر این موج از بین برود و جوانان بدانند برای مسابقه دادن نیاز به ۷ تا ۸ سال تمرین مناسب و مداوم دارند و یک‌شبه نمی‌شود به خیلی از چیز‌ها رسید.
* ایجاد این موج وظیفه کیست؟
وظیفه ما قهرمانان است که این موج را به راه انداخته و جوانان عزیز کشورمان را آگاه سازیم و من هم به سهم خودم این کار را انجام داده و می‌دهم و آن را یک وظیفه انسانی و اخلاقی برای خودم می‌دانم و امیدوارم دوستان قهرمان دیگر نیز همین‌گونه عمل کرده و در راه آگاه‌سازی جوانان عزیز کشورمان بکوشند.
* حرف آخر؟
حرف آخر اینکه از تمامی قهرمانان و بزرگان خواهش می‌کنم از حرف و حدیث‌ها دست کشیده و برای اسحاق انرژی مثبت ارسال کنند. ما باید به همه ثابت کنیم پشت یکدیگر بوده و در ناملایمات روزگار یکدیگر را تنها نمی‌گذاریم. ما با مبالغ اندک هم می‌توانیم این کار بزرگ را به انجام برسانیم و نباید در آن شک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی