۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: منشا در آسیا خوب و مثمرثمر کار کرده و به نظرم در قالب کار تیمی برای سرخپوشان تأثیر‌گذار بود.

به گزارش خبرورزشی، کریم باوی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با شرایط این دو تیم حرف می‌زند. پیشکسوتی که به موفقیت تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بسیار امیدوار است.

از شرایط پرسپولیس شروع کنیم. در نیم‌فصل دوم چه کار خواهد کرد؟
بازی اول پرسپولیس مقابل پدیده بسیار مهم است. سرخپوشان باید نیم‌فصل دوم را با قدرت شروع کنند و در ورزشگاه آزادی از حمایت تماشاگران‌شان نهایت بهره را ببرند و تیم خوب پدیده را از پیش‌رو بردارند.

 چه عاملی موجب شده شما نسبت به پرسپولیس خوشبین باشید؟
برانکو بهترین مربی فعلی لیگ برتر ایران است که پرسپولیس را مانند گذشته پرافتخارش دوباره با قهرمانی عجین کرده و شخصیت قهرمانی را در تیمش به خوبی حاکم ساخته است. برانکو چند بازیکن خوب را جذب کرده و با بازیکنانی مانند ترابی و شیری و جوان‌های دیگر قطعاً شرایط بهتری در نیم‌فصل دوم پیدا خواهد کرد.

 در مورد منشا که در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفته، چه نظری داری؟
وظیفه اصلی یک مهاجم گل زدن است و منشا در این فاز ضعیف کار کرده و فقط یک گل در لیگ به ثمر رسانده، اما به هر حال او در آسیا برای پرسپولیس خوب و مثمرثمر کار کرده و به نظرم در قالب کار تیمی برای سرخپوشان تأثیر‌گذار بود. این مهاجم حتماً دوران افتش را هم پشت‌سر می‌گذاشت به همین دلیل بهتر بود حفظ می‌شد و بازیکنان جدید خارجی دیگری را هم به خدمت می‌گرفت. در چند سال گذشته دیده‌ایم که تیم‌های پرقدرت عربی بازیکنان خوب خارجی باکیفیتی را به خدمت گرفته‌اند و با اتکا به آن‌ها در آسیا شرایط بهتری پیدا کرده و موجب پیشرفت کلی تیم‌هایشان هم شده‌اند.

 در مورد گروه تیم کشورمان در جام ملت‌ها چه نظری دارید؟
در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم. بازی ما با یمن بسیار مهم است و تیم‌مان باید با قدرت بازی و نتیجه مطلوب را کسب کند، چون پیروزی در بازی اول بسیار مهم است. جدا از این بازی، دیدار ما با تیم عراق هم بسیار مهم است، دیداری که باید با قدرت پیروز شده و سرگروه شویم. در این صورت حریفان راحت‌تری به ما می‌خورند و شرایط برای ما بهتر خواهد شد. عراق تیم خوبی است، اما زور این تیم به ما نمی‌رسد و ما در نهایت برنده این بازی خواهیم بود.

در جام ملت‌های امارات تعداد تیم‌های مدعی زیاد است با این وجود شانس قهرمانی را برای تیم کشورمان قائل هستید؟
بازیکنان خوب و لژیونر‌های زیاد کنار مربی باتجربه و هواداران زیادی که در امارات حضور دارند، همگی ایران را به سوی قهرمانی هُل خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی