نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دختران و مادران انزلی‌چی و حتی مادربزرگ‌ها. شاید باورش سخت باشد، اما عین واقعیت است که صبح جمعه‌ها در انزلی استادیوم تختی انزلی یا سن‌سیروس مملو از جمعیت می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، دو فصل پیش بود که مدیر‌عامل وقت باشگاه ملوان تیم فوتبال بانوان این باشگاه را منحل کرد! او گفت باشگاه ملوان غرق مشکلات مالی است و کشتی که در حال غرق شدن است باید بار‌های اضافه را به پایین پرت کند تا سبک شود و....
اما غافل از اینکه این تیم یک دنیاست. برای دختران و مادران انزلی‌چی و حتی مادربزرگ‌ها. شاید باورش سخت باشد، اما عین واقعیت است که صبح جمعه‌ها در انزلی استادیوم تختی انزلی یا سن‌سیروس مملو از جمعیت می‌شود. ۲- ۳ هزار تماشاگر برای یکی از تیم‌های لیگ برتر بانوان خیلی عجیب است در حالی که برخی از تیم‌های لیگ برتر آقایان هم این‌قدر تماشاگر ندارند. (اینجا ببینید
تیم مریم ایراندوست حمله می‌کند و گل می‌زند و روی سکو‌ها چه شور و شوقی که برپا نمی‌شود. دختران هورا می‌کشند. در کنار مادران خود. مادربزرگ‌ها دست می‌زنند و نوه‌ها بالا و پایین می‌پرند. می‌شود صحنه‌های نابی از مادران بازیکن شکار کرد. حتی مادرانی که با فرزند شیرخواره خود به استادیوم می‌آیند. هم خود پیراهن ملوان بر تن دارند و هم بچه های‌شان.
تیم مریم ایراندوست، اما از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر این فصل است. با اینکه بعد از دو فصل دوری بار دیگر بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کند. مصاف این هفته تیم ملوان با راهیاب ملل مریوان که یکی از تیم‌های خوب بازی‌ها به حساب می‌آید با نتیجه ۴ بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت و با این نتیجه به سکوی سوم صعود کرد. با ۱۷ گل زده و ۳ گل خورده. حالا همه از تیم بانوان ملوان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر یاد می‌کنند. آن هم در روز‌هایی که تیم مردان ملوان روز‌های خوشی در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور ندارد. شاگردان محمد احمد زاده در قعر جدول لیگ یک قرار دارند و هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارند. حالا این‌طور می‌شود گفت: بانوان ملوان جور تیم آقایان را می‌کشند.
شور و هیجانی که در سن‌سیروس مثال‌زدنی است نشان می‌دهد بیش از این باید به فوتبال بانوان اهمیت بدهیم و چه خوب که در گام نخست، بازی‌های آن‌ها را از ساعت صبحانه به بعدازظهر انتقال دهیم. این تیم و این فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و وعده آن‌ها گرفتن جشن قهرمانی در پایان فصل در سن‌سیروس انزلی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی