نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامداران و بزرگان کشتی جهان و المپیک به همراه جوانان مستعد و جویای نام با شرکت در این مرحله از برنامه‌های کادر فنی، غلامرضا محمدی و همکارانش را از شرایط فعلی بدنی و میزان آمادگی جسمی مطلع کردند.

خبرورزشی/مهدی شیروانی؛ مرحله سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد با شرکت در تست آمادگی جسمانی استارت خورد. شاگردان غلامرضا محمدی که در اولین گام، بعد از مرحله اول انتخابی تیم ملی، خودشان را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی آماده می‌کنند، با حضور در سالن تمرینات ویژه آکادمی ملی المپیک و شرکت در تست آمادگی جسمانی، برنامه‌های خود را برای حضور مقتدرانه در جام تختی آغاز کردند.
محمدی و کادر فنی ناظر تلاش آزادکاران
نامداران و بزرگان کشتی جهان و المپیک به همراه جوانان مستعد و جویای نام با شرکت در این مرحله از برنامه‌های کادر فنی، غلامرضا محمدی و همکارانش را از شرایط فعلی بدنی و میزان آمادگی جسمی مطلع کردند. غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی به همراه دکتر رامین امیرساسان پزشک تغذیه فدراسیون کشتی، عباس حاج‌کناری، ابراهیم مهربان، صادق گودرزی و هادی حبیبی از نزدیک ناظر تلاش آزادکاران در انجام برنامه‌های مورد نظر متخصصان کمیته ملی المپیک بودند.
بزرگان و جوانان، پرتلاش و باانگیزه
رضا یزدانی، حسن یزدانی، حسن رحیمی، علیرضا کریمی، سیداحمد محمدی، پرویز هادی، مصطفی حسین‌خانی، رضا افضلی، بهنام احسان‌پور و رضا اطری نامداران و باتجربه‌های تیم ملی کنار جوانان پرتوان و خوش‌آتیه مثل عباس فروتن، کامران قاسم‌پور، احمد بذری، یونس امامی، پیمان بیابانی، محمدجواد ابراهیمی، حسین شهبازی، نادر حاج‌آقانیا، ایمان صادقی، امیرحسین مقصودی، ارشک محبی و... لشکر پرتلاش و پرانگیزه کشتی آزاد بودند که در هوای سرد، برفی و زمستانی تهران در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند تا کادر فنی بر اساس شرایط جسمی و میزان آمادگی فعلی آنها، برنامه‌های تمرینی و غذایی اردونشینان کشتی آزاد را تنظیم کند.
کمیل و محبی، سنگین‌وزن‌های غایب
هرچند اکثر قریب به اتفاق اردونشینان و نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد در اولین آزمون و تست آمادگی جسمانی پیش از آغاز برنامه‌های اردوی تیم ملی شرکت داشتند ولی غیبت کمیل قاسمی نایب‌قهرمان المپیک و جهان، همچنین یدا... محبی قهرمان آسیا، دو تن از بهترین سنگین‌وزن‌های کشتی آزاد کشورمان بیشتر از سایر غایبان مشهود و ملموس بود.
برنامه‌ریزی با آمار جدید
شاگردان غلامرضا محمدی با انجام حرکات کششی، قدرتی، سرعتی، زدنِ وزنه، طناب، دوی سرعت، پرش طول و... و شرکت در اموری نظیر اندازه‌گیری قد، وزن، ضربان قلب، تنفس و... آماری دقیق و مشخص در اختیار متخصصان آکادمی ملی المپیک و کادر فنی تیم ملی قرار دادند تا ضمن اطلاع دقیق از وضعیت فعلی و جدید اردونشینان برای برنامه‌های بعدی آماده‌سازی، بر اساس همین آمارها، تدابیر لازم را به کار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی