۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق آبی‌های پایتخت به خبرورزشی گفت: مدیران استقلال تصور می‌کنند من آلترناتیوشان هستم.

فتح‌الله زاده: فصل قبل بودجه استقلال ۹۰ میلیارد بود!

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی: علی فتح‌الله زاده ابتدای هفته قبل با حمله ناگهانی باشگاه استقلال مواجه شد. یکی از رسانه‌ها با استناد به مدارکی که گفته شد یکی از مسئولان مالی باشگاه استقلال در اختیارش گذاشته، سند رو کرد که استقلال اگر امروز دچار مشکل شده به دلیل بدهی ۳۰ میلیارد تومانی دوران مدیرعاملی علی فتح‌الله زاده است. پیرو این افشاگری که البته خبر جدیدی بین موضوعات مشابه در باشگاه استقلال نبود، شاهد واکنش تند فتح‌الله زاده بودیم و در نقطه مقابل سکوت مدیران استقلال که اگرچه این اقدام را تأیید نکردند ولی هرگز تکذیب هم نکردند! در اوضاع بد مالی و برهم ریختگی شرایط این تیم در بحث یارگیری و برپایی اردو در منطقه‌ای بد آب و هوا در ترکیه فقط همین کم بود که مدیران استقلال با فتح‌الله‌زاده سرشاخ شوند. روز چهارشنبه هفته قبل و بدون اطلاع قبلی تصویری از فتحی و فتح‌ا... زاده منتشر شد که دست در دست کاظم اولیایی با هم آشتی کرده‌اند. به همین بهانه با علی فتح‌ا... زاده حرف زدیم تا علت این قهر و آشتی سریع را بدانیم.

چه قهر و آشتی سریعی بود!
من با کسی قهر نبودم. اصلاً در همه این ماه‌ها یک خط مصاحبه از من پیدا نمی‌کنید که خلاف جهت حمایت از استقلال انجام داده باشم. اتفاقی که رخ داد از طرف باشگاه استقلال بود که آن هم یک موضوع تکراری شده و دیگر کسی حوصله این قبیل کار‌ها را ندارد

خبر داشتید قرار است با فتحی آشتی کنید؟
خیر! قرار کاری دیگری با آقای اولیایی داشتم که در محل جلسه با آقای فتحی مواجه شدیم.

این چه اتفاقی بود که به این سرعت تمام شد؟
احتمال می‌دهم یک نفر این عزیزان را به این سمت و سو سوق داده است.

با آقای فتحی درباره این مسائل حرف نزدید؟
چرا، او هم با شرایط بدی مواجه شده است. حدود ۳۱میلیارد تومان از پول اسپانسر برای این فصل را پیش‌خور کرده‌اند و این خودش رقم قابل توجهی است، به اندازه بودجه یک تیم در لیگ برتر! فصل قبل هم علاوه بر این مقدار ۶۰میلیارد دیگر پول به باشگاه تزریق شده بود که با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت باشگاه فصل قبل ۹۰میلیارد تومان بودجه داشته است! با این حال هنوز کلی از بدهی‌های قبلی پرداخت نشده و هر روز هم کلی بدهکار دم در باشگاه صف می‌کشند.

این اتفاق خوب بود یا نه؟
دست آقای اولیایی درد نکند. ما کدورتی با هم نداشتیم.

فکر نمی‌کنید تشویق شما از سوی مردم در مراسمی مانند یادبود پورحیدری یا مراسمی این‌چنینی باعث بروز این مشکلات شد تا باشگاه استقلال با انتشار اسناد مالی شما را مقابل طرفداران تیم قرار دهد؟
متأسفانه برخی مدیران تصور می‌کنند من آلترناتیو آن‌ها هستم. برای همین هم از هر فرصتی برای کوبیدن من استفاده می‌کنند. در حالی که سوژه بدهی‌ها دیگر برای همه کهنه شده است. دوستی به من می‌گفت فقط دونالد ترامپ علیه‌ات مصاحبه نکرده است. باز هم تأکید می‌کنم من آن بخش از مسائل مالی که مربوط به خودم می‌شده را پرداخت کرده‌ام و باقی‌مانده بدهی‌ها از دوران مدیریتم یا از مدیران قبلی انباشت شده یا سازمان تربیت‌بدنی و یا وزارت ورزش در اجرای تعهدات مالی‌شان نسبت به باشگاه عمل نکرده‌اند.

اوضاع استقلال با این وضعیت چطور خواهد شد؟
قطعاً آقای فتحی روز‌های سختی را در پیش دارد و آرزو می‌کنم هرچه زودتر مشکلات با درایت آقایان برطرف شود، چون دور برگشت لیگ در راه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی