نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهم‌ترین چالش برانکو در نیم‌فصل دوم، انتخاب یک هافبک دفاعی بود که از بین بازیکنان حاضر با وجود مصدومیت و محرومیت برخی از آن‌ها کارش سخت شده بود که با برگزاری دیدار تدارکاتی و درخشش شایان مصلح در این بازی خیالش راحت شد.

مصلح: مقابل ماشین‌سازی در پست هافبک دفاعی بازی کردم

به گزارش خبرورزشی، شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز توانست شرایط خوبی داشته باشد و شانس خود برای حضور در دیدار جام‌حذفی برابر سپیدرود را بالا ببرد.

این بازیکن در پایان دیدار با ماشین‌سازی به ما گفت: «دیدار خوبی را انجام دادیم. همین که توانستیم به سلامتی از زمین خارج شویم، باید خدا را شکر کنیم، چون متأسفانه وضعیت زمین اصلاً مساعد نبود. از سوی دیگر، بابت تمرینات صبح و عصر، خسته هم بودیم. از این به بعد، تمرینات‌مان یک جلسه‌ای می‌شود و خستگی از بدن بازیکنان درمی‌رود.»

شایان با اشاره به شرایط اردوی قطر افزود: «کمپ پرفشار و مثبتی را در اسپایر پشت سر گذاشتیم. همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، پیش رفتیم و در دو بازی تدارکاتی هم توانستیم به برتری برسیم تا انگیزه‌های‌مان را نشان دهیم. تیم یوپن بلژیک که مقابل‌مان قرار گرفت، یک تیم کاملاً حرفه‌ای قدرتمند بود و مقابل‌شان بازی را بردیم. تیم الشحانیه هم، با اینکه به اندازه یوپن قوی نبود ولی بد هم بازی نمی‌کرد. ما ۴ گل به الشحانیه زدیم. در مجموع، همه ما از وضعیت اردوی قطر راضی بودیم.»

مصلح در خصوص پست بازی خود مقابل ماشین‌سازی تأکید کرد: «در نیمه نخست، مدافع چپ بودم، اما در نیمه دوم به خواسته کادر فنی، هافبک دفاعی بازی کردم. همان‌طور که می‌دانید، ما ۳ هافبک دفاعی‌مان را مقابل سپیدرود در اختیار نداریم؛ احمد نوراللهی در تیم ملی حضور دارد، محسن ربیع‌خواه مصدوم شده و کمال کامیابی‌نیا هم محروم است. به همین علت من هم در پست هافبک دفاعی بازی کردم و باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.»

از این بازیکن در مورد آینده پرسپولیس در نیمه دوم هم پرسیدیم که گفت: «در این فصل مدعیان بسیار قدرتمندی در لیگ حاضر هستند و همه برای یک هدف یعنی قهرمانی می‌جنگیم. امیدوارم شرایط خوبی که در نیم‌فصل داشتیم را در ادامه فصل تجربه کنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.»

مصلح در مورد بازیکن خارجی جدید سرخپوشان اضافه کرد: «بودیمیر یک بازیکن خوب و حرفه‌ای است که تجربیات زیادی را با خود به ایران آورده و من مطمئنم می‌تواند در ادامه فصل به ما کمک شایانی کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی