نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلوارو موراتا مهاجم چلسی به مادرید برگشته تا با اتلتیکومادرید قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که آلوارو موراتا بعد از ناکامی در چلسی به مادرید برگشته تا با اتلتیکو قرارداد ببندد، هواداران روخی‌بلانکو از این موضوع استقبال نکرده‌اند.
عکسی در فرودگاه مادرید منتشر شد که نشان می‌دهد موراتا برای پیوستن به اتلتیکو در پایتخت اسپانیا است و تبدیل به یکی از بازیکن‌هایی خواهد شد که پیراهن هردو تیم شهر مادرید را برتن می‌کند. با این حال هواداران اتلتیکومادرید روی سکوها در بازی تیم‌شان برابر ختافه با شعار «موراتای کمتر، بورخا گارسس بیشتر» خواهان بها دادن در باشگاه به بازیکنان جوان شدند.

عکس| موراتا با استقبال منفی به مادرید برگشتموراتا پس از ورود به مادرید گفت: «من از اینکه به مادرید برگشته‌ام بسیار خوشحالم. از چند روز پیش منتظر این لحظه بودم. هنوز مراسم معارفه‌ام برگزار نشده است اما من بسیار راضی‌ام و برای اینکه هرچه زودتر این پروسه تمام شود، انگیزه فراوانی دارم. می‌خواهم هرچه زودتر کارم را از سر بگیرم و تمریناتم را با هم تیمی‌هایم شروع کنم.  مردمی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من از بازگشت به مادرید چه احساسی دارم و در چند روز قبل هم چه حال وهوایی داشته‌ام. طبیعی است که برخی‌ها هم مخالف باشند. این حق آنها است. من دوران بازیگری‌ام را در اتلتیکومادرید آغاز کردم و به همین دلیل بازگشت به این تیم برای من معنای خاصی دارد. گذشته‌ها گذشته است و من الان از بازگشت به اتلتیکو احساس غرور می‌کنم. دوشنبه مراسم معارفه‌ام خواهد بود و من امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود.»

عکس| موراتا با استقبال منفی به مادرید برگشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی