نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد در صورتی که ایران به قهرمانی در آسیا برسد، شانس کی روش برای ادامه همکاری با تیم ملی نیز افزایش می یابد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج در یک گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به شرایط رقم خورده برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تا مرحله نیمه نهایی، تصریح کرد: «تا اینجای کار با اقتدار بازی کردیم. در نیم ساعت اول، بهترین اتفاقات برای مان رقم خورده است و بازیکنان به خوبی از پس حریفان برآمدند.»
او اضافه کرد: «خودم امیدوارم که بتوانیم ژاپن را از پیش رو برداریم. البته کار دور از انتظاری هم نیست گرچه ژاپن همیشه ژاپن بوده و در همه این سال ها، نقطه استاندارد فوتبال آسیاست. از سوی دیگر، ما هم ایرانیم و در سال‌های گذشته به عنوان بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا بودیم. حالا هم تلاش می‌کنیم این بازی را با برد و موفقیت پشت سر بگذاریم و به فینال برویم. مطمئنا در این حالت می‌توانیم قهرمانی مان را جشن بگیریم و بعد از سال ها، به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برسیم.»
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد بازی با ژاپن ادامه داد: «ارزیابی من از این بازی و عملکرد بازیکنان و کادرفنی در مجموع این مسابقات مثبت است. بازیکنان واقعا تلاش کردند و قدرتمندانه جنگیدند، سختکوشی کادرفنی را هم ستایش می‌کنم. آن‌ها شبانه روزی در حال آنالیز حریفان هستند و با دقت و سختی زیادی به فعالیت‌های شان مشغول هستند.»  
تاج در نهایت، در خصوص ماندن یا جدایی کارلوس کی روش گفت: «در صورت قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا، کی روش قطعا بهترین شانس را برای ادامه کار روی نیمکت تیم ملی دارد.»  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی