۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط امسال ما با سال‌های گذشته فرق می‌کند و قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر و آسیا هدف ماست.

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایطش بعد از مصدومیت در اردوی قطر، بازی کردن یا نکردن مقابل سپیدرود در جام حذفی و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
* چه شد که در اردوی قطر مصدوم شدی؟
در اردو شرایط خوبی داشتم، اما در بازی با تیم یوپن بلژیک زمانی که خواستم استارت بزنم پشت پایم درد گرفت و از بازی بیرون آمدم، اما خوشبختانه الان وضعیت بهتری دارم و روی پایم کار می‌کنم تا هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسم.
* اردوی قطر چطور بود؟ برانکو که خیلی راضی به نظر می‌رسد.
بله اردوی خیلی خوبی در قطر داشتیم و زمین تمرین و هتل خیلی خوبی در اختیار ما بود و باید از این امکانات خوب استفاده می‌کردیم و فکر می‌کنم هم استفاده خوبی از این اردو انجام دادیم چرا که تمرینات خیلی خوب و مناسبی کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود و خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش رفت. بدنسازی خیلی خوبی در این اردو انجام دادیم و دو بازی دوستانه مناسب هم برگزار کردیم. فکر می‌کنم ثمره این اردو را در لیگ ببینید و موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم.
* خودت چه زمانی آماده بازی می‌شوی؟
واقعیت این است که وضعیت من آنقدر‌ها هم که می‌گفتند بد نیست و فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر شرایط بازی کردن را به دست بیاورم. اینطور که می‌گفتند من دو ماه از بازی‌ها دور خواهم بود خوشبختانه نیست و فکر می‌کنم نهایتا تا یک هفته دیگر به شرایط بازی برسم.
* با این حساب به بازی با سپیدرود که پنجشنبه در رشت برگزار می‌شود، می‌رسی؟
هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم که به این بازی می‌رسم یا نه، اما باید ببینیم طی روز‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.
* پرسپولیس با برانکو در جام حذفی همیشه ناکام بوده، اما فکر می‌کنی امسال این طلسم را بشکنید و قهرمان شوید؟
شرایط امسال ما با سال‌های دیگر فرق می‌کند وامسال قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ و قهرمانی در آسیا هدف ماست. می‌خواهیم در همه مسابقات موفق باشیم و نتایج خوبی بگیریم.
* وضعیت سپیدرود را چطور ارزیابی می‌کنی؟
آقای کریمی از ابتدای فصل در سپیدرود نبود و این تیم را خودش نبسته، اما من به عنوان یک گیلانی برای تیم سپیدرود و آقای کریمی از بعد از بازی با ما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که این تیم ریشه‌دار را حفظ کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی