نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان جزو پرتماشاگرترین تیم‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است.

به گزارش خبرورزشی، ایرانی‌های حاضر در امارات که تعدادشان بسیار زیاد است، از یک‌سو و مسافران و توریست‌ها نیز از طرف دیگر، بیشترین حجم سکو‌ها در امارات را پر می‌کنند آن هم در شرایطی که میزبان بازی‌ها، امارات است و از رقابت‌های این دوره، به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت و اسپانسر‌ها توقع داشتند، استقبال نشد.
تا اینجای کار که وارد مرحله نیمه‌نهایی شده‌ایم، این ۶ بازی به عنوان پرتماشاگرترین بازی‌های جام ملت‌های آسیا شناخته شده است:
۱) امارات ۲ - هندوستان صفر
تماشاگر: ۴۳ هزار و ۲۰۶ نفر
۲) امارات یک - بحرین یک
تماشاگر: ۳۳ هزار و ۸۷۸ نفر
۳) ایران ۲ - عمان صفر
تماشاگر: ۳۱ هزار و ۹۴۵ نفر
۴) امارات یک - استرالیا صفر
تماشاگر: ۲۵ هزار و ۵۳ نفر
۵) فلسطین صفر - اردن صفر
تماشاگر: ۲۰ هزار و ۸۴۳ نفر
۶) ایران ۳ - چین صفر
تماشاگر: ۱۹ هزار و ۵۷۸ نفر
حالا که به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم، انتظار می‌رود به خاطر حساسیت بازی‌ها، باقی ماندن میزبان در رقابت‌ها، تقابل سنتی ایران - ژاپن، دیدار نسبتاً سیاسی امارات - قطر، تقابل دو تیم عربی در حاشیه خلیج همیشه فارس و تماشاگران پرتعداد و پرشور ایرانی، رکورد تماشاگران باز هم شکسته شود و تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به فوتبال، راهی استادیوم‌ها شوند.
حتی ایرانی‌ها این انگیزه و روحیه را دارند که رکورد امارات در بازی مرحله گروهی با بیش از ۴۳ هزار نفر را بشکنند. این امکان برای‌شان مهیاست. آژانس‌های هواپیمایی با اینکه مبالغ سفر به امارات را افزایش داده‌اند، اما کار و کاسبی‌شان حسابی گرفته و مدام مشغول ترانسفر ایرانی‌ها به این کشور هستند و مشخصاً هموطنان‌مان راهی ورزشگاه می‌شوند تا به حمایت از ایران مقابل ژاپن بپردازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی