نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ کی‌روش در رختکن خیلی حرفه‌ای رفتار کرد.

سردار: به بودن کنار کی‌روش افتخار می‌کنم
به گزارش خبرورزشی، سردار آزمون بعد از شکست ۳ بر صفر ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم یک اشتباه انجام شد و منجر به گل اول ژاپن شد.
وی در مورد اینکه بعد از گل اول تیم ایران از هم پاشید، اظهار داشت: می‌خواستیم گل را جبران کنیم فوتبال است دیگر.
آزمون در مورد اینکه چرا تیم ملی با یک مهاجم بازی کرد و آیا بازی با دو مهاجم بهتر نبود، گفت: ما ۴-۳-۳ بازی‌کردیم خیلی وقت است با این روش بازی می‌کنیم. ما باید به این موضوع عادت کنیم و حرفه‌ای برخورد کنیم. بازی‌های جام ملت‌ها چهار روز چهار روز بود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد فاصله فوتبال ما با ژاپن ۳ گل است، گفت: اگر در نیمه اول بدشانسی نمی‌آوردیم شاید بازی کلاً به نفع ما می‌شد چون این یک بازی حذفی است. تلاش کردیم که گل را جبران کنیم اما متأسفانه نشد.
وی در مورد اینکه فضای رختکن تیم ملی بعد از این شکست چگونه بود و اینکه آیا کی‌روش از بازیکنان خداحافظی کرد یا خیر، گفت: من نمی‌دانم. او خیلی حرفه‌ای رفتار کرد. هیچ حرفی هم ردوبدل نشد. بالاخره فوتبال است هر کسی ممکن است اشتباه کند. اگر یک نفر اشتباه کند تیم اشتباه می‌کند.
آزمون در مورد اینکه آیا قبول دارد که بازیکنان قبل از زدن سوت داور بازی را رها کردند و کارشان غیرحرفه‌ای بود، بیان داشت: ما باید تا آخر ادامه می‌دادیم. متأسفانه اتفاق بدی رخ داد و آنها یک گل پیش افتادن ما می‌توانستیم گل را جبران کنیم اما پیش می‌آید.
وی در مورد اینکه کی‌روش بعد از گل اول گفت: ایرانی‌ها احساسی بازی کردند و فقط ژاپن فوتبال بازی کرد، اظهار داشت: اگر آقای کی‌روش این حرف را زده درست گفته است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد رختکن صحبتی مبنی بر خداحافظی کی‌روش بود یا نه، چون او در نشست خبری خداحافظی کرده است، گفت: من نمی‌دانم آیا مطمئن هستید چنین حرفی زده است، من نمی‌دانم. یکی از بهترین مربیان را داشتیم. اگر پایان راه کی‌روش است به او افتخار می‌کنیم. درست است در کشور ما همه نباید محبوب باشند وقتی محبوب هستی برخی هم از تو بدشان می‌آید قرار نیست که وقتی محبوب هستی در کل دنیا محبوب باشی. او کارش را انجام داد دستش درد نکند شخصا خیلی چیزها از او یاد گرفتم و از بودن در کنار بزرگانی مثل کی‌روش افتخار می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی