۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، دیدار ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را، مانند شطرنج توصیف کرد.

فاصله ایران با ژاپن ۳ گل نیست
به گزارش خبرورزشی، مهدی پاشازاده، پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار ایران-ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اظهار داشت: این دیدار مانند شطرنج بود، هر تیمی اشتباه می‌کرد، شکست می‌خورد. اشتباه ما روی گل اول مبتدیانه بود و پس از آن، همه چیز احساسی شد و از فوتبال منطقی بیرون آمدیم و نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.
وی با بیان اینکه چیزی از ارزش‌های بازیکنان ایران کم نخواهد شد، تصریح کرد: تیم خوبی داشتیم و شکست‌مان برابر ژاپن اتفاق فوتبالی بود. امیدوارم این باخت را گردن کسی نیندازند و در فضای مجازی به بازیکنی ناسزا نگوییم و سعی کنیم منطقی باشیم و مردانه شکست را قبول کنیم.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال، خاطرنشان کرد: ژاپن تیم خوبی داشت، آن‌ها حرفه‌ای‌تر از ما هستند، لیگ و لژیونر‌های خوبی دارند. سالیان سال است در جام جهانی و جام ملت‌ها خوب کار می‌کنند و در لیگ خودشان با بهترین مربیان کار کرده و بهترین بازیکنان نیز به لیگ این کشور می‌روند. ژاپنی‌ها فضای احساسی را کنار می‌گذارند، در صورتی که ما همیشه احساسی هستیم. در صحنه گل اول ژاپن، یک نفر باید به سمت داور می‌رفت. در لیگ خودمان هم شاهد این اعتراض‌ها بوده و فضای احساسی بین بازیکنان می‌بینیم.
پاشازاده عنوان کرد: بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و شکست برابر ژاپن فوتبالی بود. سه گل، فاصله ما با ژاپن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی