نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال شهرداری تبریز در آخرین تلاش خود برای داشتن شانس صعود به مصاف تیم سایپای البرز می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر والیبال کشور در سالن شهید صمد اقدمی تبریز میزبان تیم سایپای البرز است.

این بازی برابر شاگردان عادل بناکار حساسیت فراوانی دارد، زیرا در صورت شکست در این بازی تیم شهرداری تبریز عملا شانس قرار گرفتن در بین ۸ تیم برتر لیگ برتر و صعود به مرحله حذفی را از دست داده و ۲ بازی آخر این تیم جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

اما اگر شهرداری تبریز در بازی مقابل ساپیا به برتری دست یابد، می‌تواند برای صعود همچنان امیدوار باشد. خصوصا که تیم هشتم جدول شهرداری گنبد بوده و آخرین بازی تیم شهرداری تبریز برابر شهرداری گنبد است و این بازی رو در رو می‌تواند تکلیف تیم هشتم جدول را مشخص کند.

البته شهرداری تبریز علاوه بر اینکه باید برابر تیم‌های سایپا و پیکان در تبریز به برتری دست یابد، باید امیدوار باشد که شهرداری گنبد یکی از ۲ بازی‌اش برابر شهرداری ورامین و پیام خراسان را واگذار کند تا کار به بازی روز پایانی کشیده شود.

حالا شهرداری تبریز افسوس ۴ شکستی را می‌خورد که در ست پنجم بازی را واگذار کرده بود که آخرین آن در ارومیه برابر تیم والیبال شهرداری ارومیه بود.

تیم شهرداری تبریز با ۹ پیروزی و ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و تیم شهرداری گنبد با ۱۱ پیروزی و ۳۳ امتیاز در مکان هشتم جدول جای گرفته است.

در پایان دور گروهی ۸ تیم اول جدول به مرحله حذفی مسابقات صعود می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی