۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جان‌فرانکو زولا، کمک مربی مشهور تیم فوتبال چلسی جدال تیمش با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس را یک نبرد برابر و هیجان‌انگیز خواند.

به گزارش خبرورزشی، جانفرانکو زولا می‌گوید چلسی در مقطعی کلیدی است که باید 3 دیدار حساس آتی به‌ویژه بازی برابر منچستریونایتد را ببرد.

جانفرانکو زولا، کمک مربی مشهور تیم فوتبال چلسی جدال تیمش با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس را یک نبرد برابر و هیجان‌انگیز خواند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: یک بازی متفاوت، برابر و احتمالاً هیجان‌انگیزی در پیش است. در فوتبال، شرایط بازی به بازی تغییر می‌کند و می‌توانید هر لحظه نتیجه را تغییر دهید. ما لیگ را بهتر شروع کردیم، اما آنها بهتر شدند و حالا خوش‌شانس هستیم که تقریباً با رقیب‌مان در موضع برابر قرار داریم.

زولا خاطر نشان کرد: بازیکنان منچستریونایتد در حال حاضر از کاری که انجام می‌دهند، لذت می‌برند. وقتی کیفیت‌شان را می‌بینید، شگفت‌زده می‌شوید، چرا که قبلاً هم سرمربی خوبی داشتند. بعضی اوقات شرایط خوب پیش نمی‌رود، اما درباره ارزش منچستریونایتد، تردیدی وجود ندارد.

زولا به شرایط حساس تیم چلسی اشاره کرد و گفت: در مقطعی کلیدی هستیم. سه بازی آینده در جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ مقابل تاتنهام را پیش رو داریم. پیش بردن تیم بر اساس وضعیت موجود، اهمیت خاصی دارد.

این مربی ایتالیایی همچنین تأکید کرد: برای سولشائر خوشحالم، چون کلاس‌های مربیگری را با هم گذراندیم و کاملاً او را می‌شناسم. می‌دانم منچستریونایتد در بهترین دوران خودش نیست، اما سرمربی رقیب در ترکیب تیمش تحولی عظیم به وجود آورده است.

«آماده بازی مقابل منچستریونایتد هستیم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: بسیار زیاد مشتاق شروع بازی مقابل منچستریونایتد هستم. جدال ما با منچستریونایتد یک بازی کلاسیک در انگلیس است. به یاد دارم فرگوسن همیشه سعی می‌کرد گری نویل را مأمور مهار من کند و با هم رقابت داشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی