نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم ملی والیبال حالا برای اولویت‌بندی کارهایش بی‌صبرانه منتظر ورود ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال است.

خبرورزشی/مهری رنجبر؛ امیر خوش‌خبر با امضای حکمش برای سرپرستی دوباره تیم ملی والیبال، صبح دیروز در فدراسیون کارش را از سر گرفت. او موقع تماس ما هنوز نمی‌دانست کار‌های تیم ملی تا چه حد جلو رفته است. بنابراین اولین حرفش این بود: «حالا از پله‌های فدراسیون دارم بالا می‌روم باید برسم و ببینم چقدر کار‌های تیم ملی برای رقابت‌های سال آینده انجام شده و کجای کار هستیم، بعد دست به کار شوم.»
اولین کارم جلسه با سرمربی است
سرپرست تیم ملی والیبال حالا برای اولویت‌بندی کارهایش بی‌صبرانه منتظر ورود ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال است. خودش می‌گوید: «فردا کولاکوویچ به تهران برمی‌گردد. اولین کارم جلسه با او است تا بدانم چه برنامه‌هایی دارد و اردوی تیم ملی از چه روزی شروع می‌شود. درخواست بازی تدارکاتی با چه تیم‌هایی را دارد و باید با چه کشور‌هایی نامه‌نگاری کنیم و با سرپرستان چه تیم‌هایی تماس بگیرم. البته پروسه ویزای آمریکا برای دور نهایی لیگ ملت‌ها را هم هست. تیم را در دو گروه باید به سفارت ببریم و البته باید بپرسم کار تا کجا انجام شده است چرا که من تا قبل از این هیچ ارتباط و تماسی نداشته‌ام. بنابراین فعلاً بی‌صبرانه منتظرم تا کولاکوویچ بیاید تا کار‌ها را جلو ببریم.»
روز‌های سختی دارم
او البته خوب می‌داند روز‌های سختی انتظارش را می‌کشد: «طبیعتاً روز‌های اول فشار کار زیاد می‌شود تا به پله اول برسم. به رغم فشار زیاد کاری، اما همکارانم هستند و کمک می‌کنند.»
بهترین فرصت‌ها از دست رفت
بهترین روز‌ها برای بازی‌های دوستانه تیم ملی والیبال قبل از شروع لیگ ملت‌ها پرید. خوش‌خبر هم این مسئله را تأیید می‌کند: «ما زمان خیلی خوبی را برای درخواست بازی‌های تدارکاتی از دست داده‌ایم چرا که تیم‌های مطرح که ارزش بازی تدارکاتی دارند برنامه‌های‌شان را اواخر دی و بهمن برنامه‌های‌شان را می‌چینند و می‌دانند سال آینده با چه تیمی و کجا مسابقه دارند و بنابراین اضافه کردن بازی تدارکاتی با آن‌ها سخت می‌شود و ما هزینه سنگینی را متحمل می‌شویم. آن هم حالا با شرایط مالی و گرانی ارز کار سخت‌تر می‌شود و به طور حتم انرژی بیشتری می‌گیرد.»
من تضمین دادم
سرپرست تیم ملی والیبال تهدید ملی‌پوشان را رد می‌کند: «من این مسئله را تکذیب می‌کنم چرا که بازیکنان ملی‌پوش مثل سعید معروف، امیر غفور یا بقیه آنقدر باهوش و باذکاوت هستند که چنین تصمیمی را رسمی و با واسطه مدیر برنامه‌های‌شان می‌گیرند. البته من در مذاکره با داوری، سرپرست فدراسیون تضمین دادم که با انتخاب سرپرست جدید همه بازیکنان ملی‌پوش با انگیزه و توان به تیم بیایند و حتی قول دادم به او کمک کنم تا با بازیکنان و کادر فنی ارتباط بگیرد. من گفته بودم اصلاً نگران اعتراض بازیکنان نباشند بنابراین با این حرف من باید قضیه منتفی می‌شد و داوری هم یک ماهی به بررسی گزینه‌ها پرداخت، اما به جمع‌بندی نرسید.»
او البته کارش را تیمی می‌داند و می‌گوید: «کار من کار تیمی است. من بدون کمک انفورماتیک، روابط بین‌الملل و... نمی‌توانم قدم از قدم بردارم. کار گروهی است تا من سرپرست بتوانم کار را انجام دهم. باید عوامل درست چیده شود تا آب از آب تکان نخورد. بقیه مسائل به ارتباط معنوی و عاطفی بین سرپرست با بازیکنان و کادر فنی برمی‌گردد که پروسه زمان‌بری است. باید زمان بگذرد تا اعتماد و اعتقاد بین آن‌ها به وجود بیاید. مثل سه ضلع یک مثلث که تنها با یک انتصاب برقرار نمی‌شود. به طور حتم کسی که راه و روش کار را بلد باشد در کوتاه‌ترین زمان ارتباط می‌گیرد، اما کار یک روز، یک هفته یا یک سال نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی