۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روز‌ها در برخی محله‌های تهران شاهد پخش تراکت‌های تبلیغاتی یک قالیشویی با نام پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هستیم.

به گزارش خبرورزشی، بدون شک با دیدن  اسم «قالیشویی علی پروین» تمام اذهان ناخودآگاه معطوف به سلطان پرسپولیس می‌شود، ولی اصل قضیه چیز دیگری است.
نسبتی با علی‌آقا ندارم!
«ما هیچ نسبتی با آقای پروین نداریم و قالیشویی هم مال ایشان نیست.»
این حرفی است که یکی از مسئولان کارگاه فوق در پاسخ به خبرورزشی بر زبان آورد و در توضیح بیشتر آن گفت: نام خانوادگی صاحب کارخانه پروین است و اتفاقاً از طرفداران پروپاقرص پرسپولیس محسوب می‌شود. ایشان اصلاً به عشق آقای پروین، اسم پسرش را علی گذاشت و هم‌اکنون نیز این آقا مدیریت قالیشویی را بر عهده گرفته بنابراین اعلام آن که کارگاه توسط علی پروین اداره می‌شود کار خلاف قانونی نیست. البته چند روز قبل پسر علی پروین (محمد پروین) زنگ زد و سؤال کرد چرا از اسم پدرش استفاده کرده‌ایم! ما هم تمام مسئله را به طور کامل برایش شرح دادیم. ایشان هم قانع شد و دیگر انتقادی از ما نکرد.
خدمات رایگان به پروین
مسئول قالیشویی در ادامه با تأکید بر اینکه اغلب اعضای خانواده‌اش پرسپولیسی هستند و جزو طرفداران متعصب علی‌آقا محسوب می‌شوند، تأکید کرد اگر روزی سلطان پرسپولیس بخواهد فرش‌های منزل خودش را برای شست‌وشو بدهد آن‌ها با افتخار حاضرند این وظیفه را به صورت رایگان بر عهده بگیرند، چون از ارادت‌شان به پروین ذره‌ای کم نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی