نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال تهران در بازی‌های اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشته است.

به گزارش خبرورزشی ، آیاندا پاتوسی اگر چه برای حضور در تیم فوتبال استقلال چالش های زیادی را بوجود آورد اما پس از حضور در ترکیب آبی پوشان توانست با پاس گل و گلهایی که به ثمر رساند چشم ها را خیره کند و به یکی از برترین خارجی های لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود.

آیاندا پاتوسی از تیم کیپ تاون آفریقای جنوبی به جمع استقلالی ها اضافه شد و توانست با وجود اضافه وزن عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد تا یکبار دیگر خاطره مامه تیام در استقلال زنده شود.

نوع قرارداد استقلال با پاتوسی به شکلی است که تداعی کننده مامه تیام در استقلال است و احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل وجود دارد.

پاتوسی به عنوان بازیکن قرضی و به مدت ۶ ماه به استقلال پیوسته است و باید تا پایان فصل استقلال تکلیف قرارداد او را مشخص کند که در غیر اینصورت این بازیکن با پیشنهادهای نجومی کشور های حاشیه خلیج فارس روبرو خواهد شد.

وینفرد شفر در مورد این بازیکن و امید نورافکن تاکید بر تمدید قرارداد دارد و باشگاه استقلال باید هر چه سریعتر این مشکل را حل کند.

امید نورافکن هم از بازیکنانی است که به صورت قرضی و ۶ ماهه در استقلال حضور دارد و در مدت زمان حضورش در استقلال روند خوبی داشته و باز یهای قابل قبولی ارائه کرده است.

استقلال در پایان فصل و با شرایط موجود برای حفظ داشته هایش چالش بزرگی پیش روی دارد و به جمع این ۲ بازیکن باید الهیار صیاد منش بازیکن جوان استقلال را هم اضافه کرد که از قرار معلوم پیشنهادهای خارجی خوبی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی