نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار بود با شروع نیم فصل دوم، به همراه تیمش در صدرجدول با سایر مدعیان فاصله ایجاد کند و به سمت قهرمانی سوم برود اما گویی پیش بینی های او تا به حال درست از آب در نیامده است.

به گزارش   خبرورزشی ، علیرضا بیرانوند در تازه‌ترین مصاحبه خود گفت: «می توانیم به راحتی صاحب دومین قهرمانی خود شویم، اما متاسفانه مصدومیت‌ها و بدشانسی‌هایی که می‌آوریم دوباره سد راه ما شده است. بازیکنان ما صحیح و سالم وارد زمین می‌شوند، اما در پایان هر بازی چند نفر مصدوم می‌شوند. این موضوع واقعا برای خودمان هم علامت سوال شده و نمی‌دانیم باید با موضوع مصدومیت‌ها چطور برخورد کنیم. خودم هم مصدوم بودم، ولی فعلا با یکی، دو عمل جراحی سرپایی توانستم به بازی‌ها برسم تصور می‌کنم شرایط برای همه ما در هر هفته سخت‌تر می‌شود.»
بیرانوند اضافه کرد: «واقعا نمی‌دانم این همه بد شانسی از کجا می‌آید. ما مراقب همه چیز هستیم. باید برنامه ریزی کاملی برای بازی‌های مان داشته باشیم و این که مصدوم هم نشویم؛ واقعا وضعیت دشوار کرده است. با این حال به کارمان ادامه خواهیم داد و به قول برانکو الان زمانی برای گریه و زاری نداریم. باید با تمام وجودمان بازی‌ها را دنبال کنیم و امیدوار باشیم که به بهترین نتایج ممکن می‌رسیم. باز هم می‌گویم با افزایش سرعت در امتیازگیری می‌توانیم قهرمان این فصل شویم.»
گلر شماره یک تیم ملی ایران در نهایت گفت: «تک تک بازیکنان و هواداران پرسپولیس حامی برانکو هستند و خودمان را یک تیم کامل می‌دانیم. اگر تلاش کنیم که به خواسته‌های مان برسیم، حتی با همین مصدومانی که داریم هم قهرمانی مان را تکرار می‌کنیم. بازیکنان بسیار خوبی در لیست مان حضور دارند که تک تک شان می‌توانند یاران تاثیرگذاری باشند. با افزایش هماهنگی و کم شدن این بدشانسی ها، مطمئن باشید پرسپولیس سومین قهرمانی را هم تجربه می‌کند و در آسیا می‌درخشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی