۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: فکر می‌کنم استقلال عناصری را در اختیار دارد که بتواند الدحیل را در خانه متوقف کند.

به گزارش خبرورزشی، عبدالعلی چنگیز در صحبتی که با ما داشت بیش از هر چیز به حرفه‌ای بودن تیم‌هایی مانند الدحیل اشاره کرد و معتقد بود روبه‌روی این حریف جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد. سؤال و جواب ما با مهاجم اسبق استقلال را می‌خوانید.
*استقلال می‌تواند الدحیل را شکست دهد؟
در حرف راحت است ولی در عمل اصلاً کار آسانی نیست. برعکس معتقدم رویارویی با این قبیل تیم‌ها می‌تواند خیلی خطرناک باشد.
* یعنی به استقلال امیدی ندارید؟
البته که دارم. استقلال در این هفته‌ها نشان داده تیمی هجومی و رو به جلو است که آمادگی بالایی برای باز کردن دروازه حریفانش دارد ولی الدحیل تیمی نیست که از اشتباهات استقلال به سادگی بگذرد.
* کدام اشتباه؟
در دیدار آخر برابر فولاد، مدافعان استقلال غیر از اشتباهی که به خاطرش گل خوردند یکی دو اشتباه مهلک هم در خط دفاعی داشتند که اگر در دوحه این اشتباهات را تکرار کنند هر اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه‌شان باشد و نتیجه را واگذار کنند. مهاجمان و هافبک‌های الدحیل به سادگی فرصت‌های به دست آمده را از دست نمی‌دهند. همه خطرناک هستند و مترصد اولین اشتباه.
* اما استقلال هم مهره‌های خارجی خوبی دارد؟
البته! پاتوسی را در این دو، سه بازی یک فوتبالیست باهوش دیدم که اگر در دوحه مهارش نکنند می‌تواند هم گل بزند و هم گلسازی کند. او و البته منشا به خوبی بین هافبک‌های حریف جابه‌جا می‌شوند و این جابه‌جایی‌ها باعث اشتباه مدافعان حریف می‌شود و تنها فرصتی که می‌تواند در دوحه نصیب استقلال شود روی حرکت همین دو بازیکن است. نباید فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را هم از نظر دور نگه داشت. البته باید بابت نبود صیادمنش هم تأسف خورد که در این سه بازی آخر خیلی خوب با دیگر مهاجمان و وینگر‌های استقلال هماهنگ شده بود.
* نتیجه چه می‌شود؟
امیدوارم استقلال دست خالی به خانه برنگردد. در قیاس امکانات و بازیکنان دو تیم، پیش‌بینی برد برای استقلال کمی احساسی است ولی من فکر می‌کنم استقلال عناصری را در اختیار دارد که بتواند الدحیل را در خانه متوقف کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی