نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سرخپوشان رشت بعد از ماه ها ناکامی روی نیمکت این تیم، تصمیم به جدایی گرفت تا جای خود را به مربی دیگری بدهد.

  به گزارش  خبرورزشی ، پس از معارفه نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت، راحت‌تر می‌توانیم ماجرای جدایی علی کریمی را باور کنیم. او فصل قبل به هر سختی که بود، تیم را در لیگ برتر حفظ کرد، اما هفته قبل تصمیم به جدایی گرفت و آن قدر پافشاری کرد تا بالاخره این اتفاق رقم خورد.

کریمی در واقع با یک ناکامی بزرگ رفت و شکست مقابل تیم ناامید و قعرنشین، اما قابل احترام استقلال خوزستان، آخرین خاطره‌ای است که از قهر یکباره کریمی در ذهن هواداران پرشور سپیدرود باقی می‌ماند. کریمی نه تنها هدایت تیم را برعهده داشت بلکه با کمک دوستان صمیمی خود، مالکیت و مدیریت باشگاه را نیز عهده دار بود، ولی همه این‌ها را یک شبه گذاشت و رفت بدون اینکه آینده سپیدرود برایش اهمیتی داشته باشد.

محمد غلامی بعد از گلزنی مقابل استقلال خوزستان از او خواست برگردد، ولی کریمی فقط می‌خواست برود و در نهایت رفت. حالا چند سوال مهم مطرح می‌شود: «آینده مربی گری کریمی در کدام تیم رقم می‌خورد؟ اصلا می‌توانیم او را یک مربی موفق بدانیم؟ کریمی قید مربی گری را می‌زند یا با تیم دیگری برمی گردد؟ آیا مدیران فوتبال ایران حاضر به همکاری با کریمی می‌شوند؟ امکان دارد باز هم به دنبال خرید امتیاز یا مالکیت و مدیریت بر باشگاه‌ها برود؟»

کاش حالا که از سپیدرود جدا شده، مصاحبه‌ای می‌کرد و پاسخ این سوالات را می‌داد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی