۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام از عملکرد شاگردانش مقابل دورتموند و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

پوچتینو: برای هواداران خوشحال هستم به گزارش خبرورزشی، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش با برتری یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) در خانه بوروسیا دورتموند، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر صفر پیروز و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: ما در مرحله یک‌چهارم نهایی هستیم. برای بازیکنان و هواداران‌مان خیلی خوشحال هستم. ما پیروزی مهمی کسب کردیم.
وی افزود: در این بازی البته کمی به دردسر افتادیم، اما در کل مشکل خاصی برای‌مان به وجود نیامد و کاملاً شایسته صعود به مرحله بعد بودیم. هوگو یوریس هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. دورتموند همانطور که انتظارش را داشتیم موقعیت‌های بیشتری روی دروازه ما خلق کرد، اما فوتبال همین است. بعد از خوردن گل اول، دورتموند دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. بازی سختی بود، اما ما در نهایت به هدف‌مان که همان صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بود، رسیدیم.
سرمربی تاتنهام در ادامه اظهار داشت: در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول شرایط برای ما سخت شده بود و آن‌ها شروع به بازی کردند، اما در ادامه ما در آغاز نیمه دوم در اولین فرصتی خوبی که نصیب‌مان شد، دروازه دورتموند را باز کردیم. اکنون باید از بودن در مرحله یک‌چهارم نهایی لذت ببریم و باید به خودمان افتخار کنیم. این تجربه برای ما به منظور پیشرفت کردن و بهتر شدن، خیلی اهمیت دارد. ما چیز‌هایی زیادی می‌توانیم از این دست بازی‌ها یاد بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی