نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع هافبک تیم پاری‌سن‌ژرمن که امشب باید به همراه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر‌یونایتد برود، امید زیادی به موفقیت تیمش دارد.

دنی آلوس: می‌خواهیم کاره‌ای شویم باید ترس را کنار بگذاریم به گزارش خبرورزشی، پاریسی‌ها دیدار رفت را دو بر صفر برده‌اند و در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سابقه نداشته تیمی که دیدار رفت را در خانه حریف با ۲ گل می‌برد، از صعود به مرحله بعدی بازبماند. با این حال دنی آلوس در صحبت‌هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده، می‌گوید بازیکنان نباید در باد نتیجه بازی رفت بخوابند. پاریسی‌ها هنوز ترس کام‌بک بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را در دل دارند ولی همگی متفق‌القول می‌گویند اگر قرار است به مراحل بالاتر برسند باید ترس را کنار بگذارند.

* با توجه به نتیجه دیدار رفت که دو بر صفر به سود شما در خانه منچستریونایتد رقم خورد، آیا خیال‌تان راحت است که تقریباً کار تمام شده؟
فکر می‌کنم در همان دیدار رفت ما گام بسیار بلندی را برداشتیم ولی نباید بیش از اندازه هم به خودمان مطمئن باشیم، چون همگی خیلی خوب می‌دانیم در فوتبال هزار اتفاق ممکن است رخ دهد. تنها چیزی که برای دیدار برگشت نیاز داریم تکرار همان کار و بازی فوق العاده‌ای است که در دیدار رفت رقم زدیم. حالا نیازی نیست که درگیر نتیجه باشیم ولی به هر حال مهم این است که نتیجه لازم برای صعود به مرحله بعدی را بگیرم. اگر قرار باشد به هدف‌مان برسیم، این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

* بعد از بازی رفت، کیلیان امباپه در صحبت‌هایی گفت که دیگر نباید ترسید و ترسو بودن را باید کنار گذاشت. حالا که دو سال از آن کام‌بک تاریخی بارسلونا مقابل شما در لیگ قهرمانان اروپا می‌گذرد، شما هم با امباپه موافقید؟ باید ترس را کنار گذاشت؟
بله، در فوتبال نباید ترسید. در زندگی هم اگر می‌بینید که یکسری اهداف قابل دسترسی نیست به خاطر ترس است. هرگز نباید از رقیب ترسید ولی باید به آن‌ها احترام گذاشت، چون منچستریونایتد تیمی تاریخی در لیگ قهرمانان اروپاست. من همیشه درباره اتفاقاتی که رخ می‌دهد خیلی زیاد شوخی می‌کنم ولی داستان این است که تیم ما در جریان لیگ قهرمانان اروپا تازه‌کار و خام است. دقت داشته باشید، تازه‌وارد این جام ما هستیم نه منچستریونایتدی که پیش‌تر قهرمان شده است.

دنی آلوس: می‌خواهیم کاره‌ای شویم باید ترس را کنار بگذاریم

* از همان بازی رفت مقابل یونایتد به بعد، شما نشان دادید، می‌خواهید تیمی داشته باشید که بدون ستاره‌هایی مثل نیمار و ادینسون کاوانی هم می‌تواند نتایج بزرگی را رقم بزند. خودتان این موضوع را چطور توضیح می‌دهید؟
خب این موضوع به خوبی بیانگر این است که ما استعداد‌های بسیار زیادی در تیم داریم. البته این را هم باز باید بگویم که ما بازیکنان خاصی مثل نیمار، کیلیان و ادی هم داریم که می‌توانند در هر لحظه از بازی شرایط را متفاوت رقم بزنند. در این راه وظیفه ماست که به چنین بازیکنانی کمک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی