نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته فوتوالی استان یزد گفت: مسابقات فوتوالی انتخابی تیم ملی بزرگسالان با شرکت ۴۸ تیم از سراسر کشور در ۱۶ گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع در ورزشگاه آزادی اردکان آغاز شد.

به گزارش خبرورزشی، سیدحسن میرحسینی، رئیس کمیته فوتوالی استان یزد گفت: مسابقات فوتوالی انتخابی تیم ملی بزرگسالان امروز چهارشنبه با شرکت ۴۸ تیم از سراسر کشور در ۱۶ گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع در ورزشگاه آزادی اردکان در حال برگزاری است.

وی افزود: این رقابت‌ها که به مدت سه روز ادامه دارد و نفرات برتر از سوی کادر فنی برای عضویت در تیم ملی فوتوالی ایران انتخاب می‌شوند.

میرحسینی ادامه د اد: همچنین اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی بزرگسالان کشور از روز شنبه ۱۸ اسفندماه امسال به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتوالی ایران برای حضور در پیکار‌های جام جهانی برزیل که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود آماده می‌شود.

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شد که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود. بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب‌قهرمان آسیا شد.

مرکز شهرستان ۹۸هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد. یزد با یک‌میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد و حدود ۲۰۰ نفر در فوتوالی در استان فعالیت دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی