نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بله، زنوزی نباید مالک دو تیم باشد. حتی شاید روی کاغذ مالک ماشین‌سازی فرد دیگری باشد، اما کیست که نداند همه‌کاره تراکتورسازی زنوزی است؟!

خبرورزشی /فرهاد اشراقی : قبلاً هم اشاره شد که غلط، غلط است. حالا چه مالک تراکتورسازی و ماشین‌سازی یک نفر باشد و چه مالک پرسپولیس و استقلال وزارت ورزش باشد (که هست)، اما این دلیل نمی‌شود که بدون سند و مدرک و صرف اشتباه یک بازیکن به کل تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی و به تک‌تک بازیکنان‌شان تهمت بزنیم. از نظر فوتبالی زور تراکتورسازی بیشتر بود و برد. از همه مهم‌تر اینکه تراکتورسازی تیم‌های قدرتمندتر نظیر استقلال و سپاهان را هم برد. خب در شرایط طبیعی تیمی که سپاهان و استقلال را می‌برد چرا نباید ماشین‌سازی را ببرد؟
آیا عقلانی است تراکتوری که سپاهان مدعی و شکست‌ناپذیر را تقریباً به راحتی و با ۲ گل برد، هزینه کند و به ماشین سازی پول بدهد تا برنده شود؟ آیا مسئولان تراکتورسازی این‌قدر خام و بی‌تجربه‌اند که مثلاً به بازیکنان ماشین‌سازی بگویند شل بگیرید؟! در آن صورت این خطر وجود نداشت که از ۲۵ بازیکن ماشین‌سازی یک نفر در فضای مجازی هم که شده قضیه را لو بدهد و...
تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم تیم بهتر و هجومی‌تری شده و در هر بازی ۱۰، ۱۲ موقعیت گل دارد. البته فوتبال است و هزار اتفاق و شاید همین تراکتور در نهایت قهرمان و نایب‌قهرمان نشود، اما اینکه بی‌دلیل تهمت بزنیم همان‌قدر غلط است که مالکیت زنوزی بر دو تیم تبریزی و مالکیت دولت بر پرسپولیس و استقلال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی