نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به صحبت‌های عادل فردوسی پور و کنایه‌هایی که به مدیر شبکه ۳ زد، مسلماً کار او در سال جدید سخت‌تر می‌شود.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ کاری به اختلافات بی‌دلیل و کاملاً سطحی عادل فردوسی‌پور با فروغی (مدیر شبکه ۳) نداریم. در این ماجرا و آرایی که به حساب «برنده باش» رفت، محبوبیت عادل تا حد زیادی بیشتر شد. تا قبل از این اتفاقات عده زیادی از پرسپولیسی‌ها، استقلالی‌ها، تراکتوری‌ها و... علیه عادل شده بودند، اما حالا جریان عوض شده است.
با توجه به صحبت‌های عادل و کنایه‌هایی که به مدیر شبکه ۳ زد، مسلماً کار او در سال جدید سخت‌تر می‌شود. این سخت‌تر شدن نه به خاطر مدیر شبکه ۳ بلکه به دلیل آرایی است که مردم به او دادند و طبعاً وقتی مردم (یا بخشی از مردم) از یک مجری، نویسنده یا هنرمند تعریف و تمجید کنند و به او رأی بدهند، کارش سخت‌تر می‌شود.
در فوتبال مثلی هست که می‌گوید قهرمان ماندن و تکرار قهرمانی سخت‌تر از قهرمان شدن است. در رسانه هم همین ماجرا را داریم و در سطح بالا نگه داشتن یک روزنامه یا سایت یا برنامه تلویزیونی کاری فوق‌العاده دشوار است. متأسفانه شما هر قدر موفق‌تر باشید، دشمنان‌تان (بخوانید حسودان) بیشتر می‌شوند و طبعاً بازار زیرآب‌زنی هم داغ‌تر است. عادل هم خوب می‌داند که حتی بسیاری از همکارانش چشم دیدن او را ندارند و در این شرایط باید برای سال ۹۸ با چالش‌های بیشتری دست و پنجه نرم کند. فردوسی‌پور البته مجری بدون ایرادی نیست، ولی چون با این و آن نمی‌بندد، طبعاً دشمن زیاد دارد و در فضای رسانه هم سالم کار کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود. امیدواریم اتفاقات اخیر هم در نهایت باعث نشود او از مسیر عدالت و ادا کردن حرف حق منحرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی