۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که داور دیدار سپیدرود و پرسپولیس تصمیمات اشتباهی گرفته است.

به گزارش  خبرورزشی، حیدر سلیمانی درباره قضاوت حسین زرگر در دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود و پرسپولیس که با شکست خانگی سه بر یک تیم شمالی به پایان رسیدگفت: در اواخر وقت نیمه اول دروازه‌بان سپیدرود به درستی با تکل زدن، توپ را از پیش پای علیپور به کرنر فرستاد و زرگر، داور این دیدار به درستی دستور ادامه بازی داد. این صحنه پنالتی نبود و اعتراض پرسپولیسی‌ها بی‌مورد بود.
وی درباره صحنه‌ای که داور برای سپیدرود اعلام پنالتی کرد، اظهار داشت: در دقیقه ٦٧ پنالتی گرفته شده برای سپیدرود درست نبود و ابتدا مهاجم سپیدرود پیراهن خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس را کشید و در این برخورد داور به اشتباه به نفع سپیدرود اعلام پنالتی کرد. این پنالتی به اشتباه گرفته شده با خطای رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس باید تکرار می‌شد که داور چنین اعتقادی نداشت.
این کارشناس داوری راجع به صحنه‌ای که داور بازی ابتدا برای پرسپولیس پنالتی گرفت، اما بعد از مشورت با داور پشت دروازه از تصمیش صرف نظر کرد، گفت: در دقیقه ٦٩ پنالتی برای پرسپولیس به اشتباه اعلام شد و هیچ خطایی روی ترابی انجام نشد و داور پشت دروازه با شجاعت به زرگر کمک کرد تا تصمیم داور برگردانده شود.
سلیمانی اضافه کرد: کارت‌های زردی که از جیب داور خارج شد به موقع و صحیح بود و اکرمی داور پشت دروازه در دو صحنه به داور در تصمیم‌سازی صحیح کمک قابل توجهی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی