نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سه چهار بازیکن ما اصلاً شرایط بازی نداشتند، اما مجبور شدم از آن‌ها استفاده کنم.

آقا مجید با دست‌های خالی
به گزارش خبرورزشی، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال اظهار داشت: ما برای این بازی شرایط خیلی سختی داشتیم و علاوه بر اینکه نتوانستیم از سه چهار بازیکن اصلی‌مان استفاده کنیم، سه چهار بازیکن دیگرمان اصلاً شرایط بازی نداشتند، اما مجبور شدم از آن‌ها استفاده کنم.
هیچ باشگاهی را به اندازه نساجی آشفته ندیده بودم
وی افزود: واقعاً حیف است. مسئولان باید قدر این تیم را بدانند و آن را تنها نگذارند. من در باشگاه‌های زیادی کار کرده‌ام، اما هیچ وقت ندیده‌ام باشگاهی به این اندازه آشفته باشد. امکانات ما بسیار کم است. شاید باورتان نشود بچه‌های ما در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند و فقط می‌خواهیم روحیه آن‌ها را حفظ کنیم. من به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام، حیف است اگر قدر این تیم را ندانید، قطعاً ضرر خواهید کرد و تیم ما بسیار باشرف کار می‌کند.
پنالتی استقلال درست نبود
سرمربی تیم فوتبال نساجی در ادامه با اشاره به قضاوت محمدرضا اکبریان در این دیدار تصریح کرد: از داوری هم کاملاً راضی هستم. فقط به نظرم داور در صحنه پنالتی تصمیم اشتباهی گرفت، اما در دیگر لحظات بازی عملکرد خوبی داشت. البته همان یک صحنه هم نتیجه بازی را تعیین کرد. داور گفت بازیکن ما مهاجم استقلال را از پشت گرفته است. من نمی‌دانم چطور بوده است، اما بازیکن ما اگر هم مهاجم استقلال را گرفته باشد بازیکن حریف کار خود را انجام داده بود و به نظرم پنالتی نبود.
نساجی ظرفیت بزرگی در فوتبال ایران دارد، اما قدرش را نمی‌دانند
جلالی در مورد هواداران تیمش نیز یادآور شد: تیم ما هوادار خوب دارد. بعضی مواقع هوادار تیمی را اذیت می‌کند، اما هواداران ما حس خوبی را به تیم منتقل می‌کنند. من با اطمینان می‌گویم تیم نساجی ظرفیت این را دارد تا در فوتبال بزرگی کند، اما متأسفانه قدرش را نمی‌دانند. هفته گذشته ما اجازه تمرین در زمین‌مان را پیدا نکردیم. اگر بخواهم مشکلات را بگویم باید سه ساعت اینجا صحبت کنم. این تیم هواداران خوبی دارد، اما کسی پشتش نیست. الان هم این مسائل را می‌گویم تا هواداران بدانند. تیم ما شرایط بسیار بسیار سختی دارد. اگر بخواهم بگویم باید صد بار کلمه بسیار را تکرار کنم.
بچه‌های تیم از من خواستند مشکلات را بیان کنم
وی در ادامه یادآور شد: شاید خوب نباشد من همه‌ی مسائل را مطرح کنم. خودم هم دوست ندارم آن چیزی را که در تیم می‌گذرد، بگویم. مشکلات ما از بازی دوم به بعد ادامه داشته است، اما هیچ چیزی نگفته‌ام. الان هم بچه‌های تیم از من خواستند که مشکلات را بیان کنم تا مردم بدانند در چه شرایطی هستیم. من هم فقط به خاطر آن‌ها این حرف‌ها را زدم. اعتقاد دارم شاید خوب نباشد تمام مشکلات تیم را بیان کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی