نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

والورده می‌گوید تیمش از بازی غیرعادی با ویارئال درس گرفته و بدون توجه به بازی با منچستر به مصاف اتلتیکو می‌رود.

والورده به کاتالان‌ها: گریزمان را هو نکنید! به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید شرکت کرد.
والورده به خبرنگاران گفت: هر دو تیم سبک بازی مخصوص به خود را دارند و تلاش خواهیم کرد به سبک بازی خودمان پایبند باشیم. سه امتیاز بازی فردا برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. برای ما برای افزایش فاصله و آن‌ها برای کاهش اختلاف. به لحاظ ریاضی اختلاف ما با آن‌ها قابل جبران است. خیلی از مردم در ماه ژانویه می‌گویند قهرمانی شما در لالیگا قطعی است، ولی در این هفته‌ها که ما یک بازی را نبردیم و رقیب برده، کورس دوباره داغ شده است. مادامی که به لحاظ ریاضی قهرمانی ما قطعی نشده باید همه بازی‌ها را ببریم.
والورده درباره شرایط عثمان دمبله اظهار داشت: او مطمئنا فردا غایب است و نمی‌دانیم به بازی چهارشنبه می‌رسد یا خیر. در هر صورت ما ریسک نمی‌کنیم. در همان بازه از پیش تعیین شده هستیم. او دیروز بخشی از تمرینات گروهی را انجام داد و امیدوارم امروز هم همین مسئله تکرار شد.
سرمربی بارسلونا در واکنش به هو شدن احتمالی گریزمن هم بیان کرد: خواسته من از هواداران در بازی فردا این است که ما را تشویق کنند نه اینکه روی هو کردن بازیکن حریف تمرکز کنند. من هم دوست ندارم وقتی تیمم به خانه حریفی می‌رود، بازیکنم هو شود. هواداران باید در کنار ما باشند نه علیه بازیکنان حریف. هر بازیکنی مختار است باشگاهی که دوست دارد در آن بازی کند را انتخاب کند. هر کسی برای خودش تصمیم می‌گیرد و فردا هم یک بازی دیگر مثل بقیه بازی‌ها است. کاملا مراقب گریزمن خواهیم بود، چون بازیکن بزرگی است. بازی فردا بازی بسیار مهمی است و بهترین راه برای آماده شدن برای بازی لیگ قهرمانان اروپا، خوب جنگیدن و تلاش کردن در بازی ماقبل آن است. بازی چهارشنبه تاثیری روی بازی فردا ندارد.  نگران عملکرد آرتور و افتش نیستم. او چیز‌های زیادی به ما می‌بخشد و تاثیر قابل توجهی روی بازی ما دارد. در طول فصل برای هر بازیکنی فراز و نشیب وجود دارد. آرتور برای ما بازیکن مهمی است و چیز‌های زیادی هم به ما می‌بخشد. از آرتور شناخت بسیار خوبی داریم و اگر تعویضش می‌کنیم حتما دلیلی دارد. در خیلی از بازی‌ها هم او نقش یک تعویض طلایی را بازی کرده و آرامش خاطر زیادی در میانه میدان به ما بخشیده است. نگران افت او نیستیم و از عملکردش هم بسیار خوشحالیم. او فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند و خیلی خوب با تیم وفق پیدا کرده است.
والورده همچنین درباره عملکرد اومتیتی در بازگشت دوباره به میادین گفت: او مدت‌ها از میادین دور بود و حالا باید آهسته آهسته ریتم بازی‌اش را به دست بیاورد و دوباره با تیم هماهنگ شود. اما اینکه همه تقصیر‌ها را در یک بازی که بازی دشواری بوده بر گردن یک بازیکن که تازه از مصدومیت برگشته بیندازیم، درست نیست. اشتباهات بازی با ویارئال را بیشتر تیمی می‌بینم تا فردی. وقتی دو گل عقب هستید و فرصتی باقی نمانده، مساوی کردن نتیجه خوبی محسوب می‌شود. اتفاق برعکس اگر رخ می‌داد، نتیجه بدی بود.
با شدت گرفتن اتفاق‌های نژادپرستانه در رقابت‌های فوتبال، والورده هم درباره این مسئله صحبت کرد: بحث آموزش عمومی است، ولی بحث فقط نژادپرستی نیست. این طور نیست که هر کس در ورزشگاه هر حرفی دلش خواست بزند. نباید این طور باشد و بحث آموزش عمومی است. این چیزی است که باید به دقت آن را بررسی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی