نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من و وزیر ورزش از نزدیک جلساتی در وزارتخانه داشتیم. مسئولان تیم قول دادند برای رسیدن به هدف آماده شوند.

به گزارش خبرورزشی، رضا صالحی‌‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره عدم صعود ایران به المپیک که ۴۴ سال از آن می‌گذرد به نکته‌ای جالب اشاره کرد: مساله تیم امید به مساله‌ای بلندمدت تبدیل شد که متاسفانه آزاردهنده بود. مساله مهم اینکه چرا در مسیر توجه به فوتبال، تیم امید دیده نمی‌شود. بررسی‌های ما نشان می‌دهد تیم امید مساله فوتبال نشده است به همین دلیل باید در کنار باشگاه‌ها، تیم امید را به عنوان یک ظرفیتی که می‌تواند ملی‌ساز آینده باشد، دید. باشگاه‌ها بستر این حرکت هستند.

وی افزود: کاستی‌هایی وجود دارد. اگر باشگاه‌ها همکاری می‌کردند در تیم امید وضعیت بهتری داشتیم. آن‌ها هم مشکلات خاص خود را دارند و چون هزینه پرداخت می‌کنند، احساس می‌کنند بازیکن باید تمام‌وقت در اختیار آن‌ها باشد. من و وزیر ورزش از نزدیک جلساتی در وزارتخانه داشتیم و حضورا جلساتی با مسئولان تیم داشتیم. آن‌ها قول دادند تیم را برای رسیدن به هدف آماده کنند بنابراین برای رسیدن به هدف در نوع نگاه به تیم نیازمند بازنگری هستیم. هیچ کوتاهی در این خصوص نخواهیم داشت. قبل از سال نیاز مالی داشتند که روز سه‌شنبه قبل از سال جدید ۲۰۰میلیون تومان تیم را شارژ کردیم. از منظر حمایتی چه تاج، چه وزیر و چه ما کوتاهی نخواهیم کرد اما نگاه به تیم باید تغییر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی