نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۷
دانیل پادیسلاو جاق‌ترین بازیکن جهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیل بادیسلاو گلر رومانیایی به‌دلیل وزن زیادی که داشته و نقش پررنگ در سقوط یک تیم، مشهور شده است.

دانیل بادیسلاو ملقب به «بارونول» به عنوان چاق‌ترین دروازه‌بان جهان شناخته می‌شود که زمانی برای تیم دسته چهارمی «چیوروگاریا» در رومانی بازی می‌کرد.

دانیل بادیسلاو که بود؟

دانیل که ۱۳۰ کیلوگرم وزن داشت، پس از آن‌که یک کانال خبری گزارشی از تیمش مبنی بر درگیری با بازیکنان رقیب منتشر کرد، مورد توجه جهان قرار گرفت. ویدیویی از یک ضربه پنالتی با حضور او درون دروازه پخش شد و باعث شد معروف شود. اگرچه او موفق نشد آن ضربه پنالتی را مهار کند، اما همین ویدیو باعث شهرت بیشتر او شد.

بادیسلاو آن زمان گفته بود که رویای بازی برای غول‌های رومانیایی یعنی راپید بخارست را دارد، اما مطمئن نیست که مربی بدنسازی باشگاه از قد و هیکل او راضی باشد!

درباره Daniel 'Baronul' Badislav گفته می‌شود که زمانی در تیم دینامو اسپاگتا بازی می‌کرد و باعث شد این تیم از دسته دوم به دسته چهارم سقوط کند؛ باشگاه نمی‌توانست از شر او خلاص شود چرا که مادرش یکی از مالکان و سرمایه‌گذاران همین باشگاه بود!

او حتی به دلیل نداشتن توانایی باعث شد ۴ مربی خودشان استعفا بدهند و بروند، تا این که سرانجام دانیل بازنشسته شد. حتی یکی از مربیان به این دلیل که بادیسلاو توانایی مهار توپ و رفلکس سریع را نداشت، مجبور شده بود تیمش را با ۷ مدافع و ۳ هافبک آرایش کند!

دانیل پادیسلاو دروازه بان چاق

چاق‌تر از دانیل بادیسلاو؟

البته در صورتی که بادیسلاو به سطح اول فوتبال می‌رسید اولین سنگربان با کیلوهای اضافی بسیار نبود. در اوایل دهه ۱۹۰۰ ویلیام فولک ملقب به «چاقالو» تبدیل به قهرمان یک فرقه در انگلیس شد. این دروازه‌بان ۱۵۰ کیلوگرم وزن داشت و در تیم‌های چلسی و شفیلدیونایتد هم عضو بود که با این تیم‌ها حتی قهرمانی لیگ و ۳ قهرمانی جام‌حذفی را به‌دست آورد. نکته عجیب دیگر این که فولک برای تیم کریکت دربی‌شایر هم بازی می‌کرد و فقط فوتبالیست نبود!

این ویدیوی جالب را هم ببینید: این دختر دست همه خوره‌های فوتبال را از پشت بسته!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    همین بیاد استقلال کمتر از حسینی گل می خوره چون بالاخره یه 70-80 سانتی متر پهنا داره ممکنه یه توپی بهش بخوره و برگرده اما اون حسینی قیطونی و لاغره همین آپشن هم رو نداره
    • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      فعلا همین حسینی قیطونی تعداد کلین شیت خاش از بیرانوند بیشتره پس سکوت کن
  • عرفان IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    علی منو خیلی ازیت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی