نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران به اخراج زلاتکو کرانچار کروات واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرورزشی ، تیم ملی فوتبال امید ایران در بین ۴۳ تیم شرکت کننده در مرحله گروهی بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در رده یازدهم جدول قرار گرفت و در سید چهار بازی‌ها است و به همین دلیل احتمال رویارویی با تیم‌هایی همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را دارد.

به همین دلیل این نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی برای کرانچار باشد و به خصوص اینکه سهمیه صعود آسیا به المپیک با ژاپن چهار تیم است و ایران کار سختی دارد. در هفته‌های گذشته اختلاف کرانچار با برخی‌ها از مسئولان علنی شد و گفته مى‌شود در جلسات اخیر اعضاى کمیته جوانان با کرانچار انتقادات تندى نسبت به عملکرد مربى کروات مطرح شده که او را تا این حد خشمگین کرده و به همین دلیل مسئولان فدراسیون درصدد انتخاب مربی دیگری هستند هر چند حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید به شدت خواهان حفظ کرانچار است.

در روز‌های گذشته برخی‌ها رسانه‌ها اعلام کردند که کرانچار از تیم ملی فوتبال امید اخراج شده که حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در این مورد گفت: کرانچار با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و هنوز مربی تیم المپیک ایران است. او در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کرد و جلسه بعدی منوط به حضور مهدی تاج است تا تصمیم گیری کنیم.

گفتنی است، شنیده می‌شود اگر فدراسیون فوتبال منابع مالی را برای فسخ قرارداد کرانچار تامین کند، او از تیم ملی جدا می‌شود و یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی امید خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی