نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موسوی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: الدحیل برابر استقلال حرفه‌ای بازی کرد و به چیزی که می‌خواست دست یافت.

مهاجم پیشین استقلال نگران پدیده فرهاد سوزی!
به گزارش خبرورزشی، علی موسوی، درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا و حذف این تیم گفت: الدحیل به ایران آمده بود تا مقابل استقلال تساوی کسب کند و دیدید به هدفی که از قبل تعیین کرده بود رسید. این استقلال بود که احتیاج به پیروزی داشت، اما الدحیل خیلی خوب توانست بازی را کنترل و بلافاصله گلی که دریافت کرده بود را جبران کند. الدحیل در این بازی خیلی خوب و حرفه‌ای کار کرد و اگر به سه امتیاز نیز احتیاج داشت، شاید می‌توانست استقلال را شکست دهد.
وی با بیان اینکه استقلال در این بازی عملکرد لازم برای گرفتن ۳ امتیاز و کسب پیروزی مقابل الدحیل را نداشت ادامه داد: زور تیم‌های ایرانی همین قدر است و نباید خودمان را گول بزنیم. شاید تیم‌های ما بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند,، اما برای اینکه به جمع چهار تیم برتر آسیا برسند باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خوبی داشته باشند. دیگر آن دوره گذشته که تیم‌ها با تماشاگر و هم‌قسم شدن نتیجه می‌گرفتند و در آسیا موفق بودند. زمانی تعصب و تماشاگر باعث می‌شد تیم‌ها در آسیا موفق شوند، اما الان برنامه‌ریزی‌های چند ساله مهم است که متاسفانه این موضوع در تیم‌های ایرانی دیده نمی‌شود و برای همین نباید انتظار زیادی از این تیم‌ها داشته باشیم.
بازیکن پیشین استقلال راجع به حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم گفت: به مسئله فرهاد کاری ندارم. استقلال با فرهاد مجیدی موفق شد استقلال خوزستانی که یک تیم سقوط کرده بود را شکست دهد و در بازی با الدحیل هم فکر می‌کنم اگر فشار لازم وارد می‌شد می‌توانستیم نتیجه بگیریم، اما به نظر من رفتن شفر اشتباه بود.
موسوی تصریح کرد: شفر خیلی خوب از ابتدای فصل توانسته بود با مسائلی که پیش آمده بود تیم را جمع و به جمع مدعیان لیگ اضافه کند. آنقدر توقع را از او بالا برده بودند که هم هواداران و هم مدیران باشگاه می‌خواستند تیم قهرمان شود، ولی این را باید در نظر بگیریم که از ابتدا بستر کار برای شفر مهیا نبود. استقلال لیگ را با حاشیه شروع کرد و در نیم فصل نیز چند بازیکن معمولی که در سطح ایران و نه در سطح آسیا بودند را جذب کرد. با این برنامه نباید انتظار زیادی از شفر وجود می‌داشت. باید به او اجازه می‌دادیم تا فصل آینده را نیز از ابتدا بدون حاشیه شروع کند.
وی با اشاره به وضعیت استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال اگر بتواند در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیرد کار فوق‌العاده انجام داده، اما در این شرایط نباید انتظار قهرمانی از استقلال داشته باشیم. اگرهم استقلال نتواند در این هفته‌ها راه به جایی ببرد باید به این نکته توجه داشته باشیم که فصل را از ابتدا بد آغاز کرد و امتیازات حیاتی زیادی را از دست داد.
مهاجم پیشین استقلال عنوان کرد: اگر استقلال فصل آینده را با شفر آغاز می‌کرد می‌توانست فصل خوبی در پیش داشته باشد. جابه‌جایی شفر در این زمان، بد موقع بود. بعد از بازی با پدیده هجمه‌ای به راه افتاده، اما ما فراموش کردیم که چه بلایی سر این مربی آوردند و چطور او این را در فصل جاری جمع و جور کرد و به جمع مدعیان بالای جدول رساند.
موسوی درباره آینده کاری فرهاد مجیدی گفت: او می‌توانست یک سال دیگر در کنار شفر حضور داشته باشد و تجربه بیشتری کسب کند و بعداً با توپ پر هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. فرهاد از لحاظ بازیگری سطح بسیار بالایی دارد، اما در مربیگری احتیاج به اندوخته و اعتماد به نفس بیشتری دارد. بهتر است فرهاد یک سال دیگر در کنار یک مربی خوب خارجی حضور پیدا کند تا اینکه سرمربی باشد، چرا که ممکن است در استقلال شاهد «فرهاد سوزی» باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی