نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس گفت که برانکو در این تیم خواهد ماند.

عرب: برانکو می‌ماند

به گزارش   خبرورزشی ، ایرج عرب پس از قهرمانی پرسپولیس در هجدمین دوره لیگ برتر گفت: خوشحالیم که جشن جام 18 را در کنار سواحل خلیچ فارس گرفتیم و دل هواداران شاد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟ گفت: بله حتما، او با ما قراراداد دارد و حتما می‌ماند. منتظر بودیم این بازی تمام شود و شنبه برانکو را به باشگاه دعوت می‌کنیم و از او لیست می‌گیریم. به طور کلی هر آنچه باید باشگاه انجام دهد را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه بازی با پارس جنوبی خیلی سخت بود،‌ درباره اینکه آیا به بازی سپاهان و استقلال خوزستان هم فکر می‌کرده است یا خیر؟ عنوان کرد: ما بیشتر به بازی خودمان فکر می‌کردیم تا بازی‌های دیگر. مطمئن بودم ما با تلاش‌مان موفق می‌شویم.

عرب در مورد هواداران تیم پرسپولیس تصریح کرد: همه پرسپولیس، هوادارانش هستند و آنها سرمایه اصلی پرسپولیس هستند. تشکر می‌کنم از آنها که در سرما و گرما آمدند و از ما حمایت کردند. این جام را به آنها هدیه می‌کنم.

وی در خصوص میزبانی تیم پارس جنوبی یادآور شد: واقعاً میزبانی بسیار خوبی بود و مردم خونگرم بوشهر میزبانی خوبی داشتند. از همه آن‌ها ممونیم و از مدیرعامل پارس جنوبی هم تشکر می‌کنیم. از وزیر ورزش و مدیران سازمان لیگ و عوامل بازی تشکر می‌کنم. واقعاً این مدت همه خبرنگاران و اصحاب رسانه همکاری خوبی با داشتند و در کنار ما بودند و موضوعات را اطلاع‌رسانی کردند.

مدیرعامل تیم پرسپولیس در پایان گفت: تمام تلاش‌مان این است که به موفقیت بیشتر برسیم و در کنار مربی خوب‌مان و بازیکنانی که همه سختی‌ها را تحمل کردند وصبورانه جنگیدند، این نتایج را ادامه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی