۰
سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید پرسپولیس در بدو ورود به ایران به تمجید از هواداران تیم سرخپوش پایتخت پرداخت.

به گزارش  خبرورزشی، همین که پای گابریل کالدرون به تهران رسید، در اولین مصاحبه خود، هواداران پرسپولیس را جزو بهترین هواداران دنیا دانست و در جمع سه باشگاه برتر در برخورداری از حمایت طرفدارانش قلمداد کرد.

البته این بخش از حرف‌های کالدرون توسط مترجم باشگاه به اشتباه ترجمه شد و این فرد، صحبت‌های کالدرون را طوری به فارسی برگرداند که انگار کالدرون گفته باشگاه پرسپولیس، جزو سه باشگاه برتر دنیا است!

گویا منظور کالدرون، نتیجه نظرسنجی سایت معتبر مارکا اسپانیا بود. این سایت چندی پیش اقدام به انتخاب بهترین حامیان یک باشگاه کرد که در این نظرسنجی، سومین رای توسط مخاطبان مارکا به باشگاه پرسپولیس رسید. در واقع باشگاه اتلتیکو پنیارول از اوروگوئه با ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار رای در مکان نخست قرار گرفت، باشگاه پالمیراس برزیل با یک میلیون و ۱۰۰ هزار رای در جایگاه دوم نشست و پرسپولیس با ۳۸۹ هزار و ۴۰۰ رای در جای سوم ایستاد. باشگاه‌های کورینتیانس برزیل، کازابلانکا مراکش، الاهلی مصر، رئال بتیس اسپانیا، بوکا جونیورز آرژانتین، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید مادرید اسپانیا نیز جایگاه‌های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

این احتمال وجود دارد که کالدرون نیز، این نظرسنجی را در جست‌و‌جوی اینترنتی خود پیدا کرده و نتیجه آن را به عنوان شناخت خود از هواداران پرسپولیس در نخستین مصاحبه‌اش عنوان کرده است.

عکس| تاثیر نظرسنجی مارکا بر مصاحبه کالدرون

عکس| تاثیر نظرسنجی مارکا بر مصاحبه کالدرون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی