نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو نماینده کشورمان به مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا در قزاقستان دست یافتند.

دشت دو طلای کشتی ایران در آسیا؛ علی‌الحساب!
به گزارش خبرورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح امروز (شنبه) و با برگزاری مسابقات سه وزن نخست در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که در پایان امیرحسین متقی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن 80 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.
نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین متقی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ناگایشی از ژاپن را شکست داد. وی در دور دوم با حساب 7 بر 2 گوسوامی از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل کولداشیف از ازبکستان در حالی که داوری این مسابقه نیز با مشکلاتی همراه بود با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. متقی در دیدار فینال احمداف کشتی‌گیر روسی‌الاصل از تاجیکستان را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.
براساس این گزارش، در وزن 71 کیلوگرم امیرمهدی حسینی در دور نخست برابر امگالانباتا از مغولستان 11 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست حریف مغول برابر کشتی‌گیر ترکمنستان از دور مسابقات کنار رفت.
امروز همچنین در وزن 80 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ژو از چین را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 شکراف از تاجیکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این دیدار نیز با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی شیمیزو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی هم آمانگالی از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
تیم ایران در پایان مسابقات روز نخست با 50 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.
هفت آزادکار کشورمان نیز فردا روی تشک خواهند رفت، که اسامی آنها به شرح زیر است:
45 کیلوگرم‌: علی عرب
48 کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی
51 کیلوگرم: علی قلی‌زادگان
55 کیلوگرم: مهدی ویسی
60 کیلوگرم: عرفان الهی
92 کیلوگرم: سهیل یوسفی
110 کیلوگرم: سالار حبیبی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی